Helaas moet ik me ook afmelden.. Er is iets anders tussen gekomen.. Sorry!! Ik vind het superjammer maar ik volg natuurlijk om de resultaten te bekijken (:
Laurahh
Geplaatst: 26-09-15 16:53
Dus 4 fotografen nu?
Ik zat te denken of het dan niet handig is om de modellen in 2 groepen te splitsen, dus 3 per 3. Maar die tweede groep kan zeker niet later aankomen vanwege die hardloop wedstrijd?
Jaa voor mij gaat het ook gewoon door!! Heb ik andere topics een berichtje geplaats of er nog iemand last minute mee wil/kan. Zo niet moeten we morgen even kijken hoe we het gaan aanpakken.
NAIWHL
Geplaatst: 26-09-15 18:38
Mocht het grieperiger morgen toch weg zijn en ik mij goed voelen, dan kom ik alsnog
Ik hoest nu alleen de longen uit mijn lijf. Ik weet hoe irritant afmeldingen zijn helaas
Ik lig op dit moment plat met migraine op bed ik heb mn medicijnen ingenomen en kijk even hoe ik de nacht / ochtend door kom, als het minder word ben ik er morgen gewoon hoor. Heeft iemand voor mij het adres, kan het even niet vinden .
Denken de modellen trouwens aan knisperende zakjes en brokjes etc. om het paard attent te laten kijken? En matchende kleren voor het rijden. Geen geel met groen en paars oid
Ik vrees trouwens dat ik een keelontsteking te pakken heb maar ik stop me gewoon vol met pijnstillers
Is het misschien een idee dat de fotografen wat meer foto's doen als normaal? Omdat er zo weinig fotografen waren? Ik dacht aan 15/20?
Laurahh
Geplaatst: 27-09-15 18:30
Haha dat gaat 'm voor mij niet worden Ik vind het jammer voor jullie dat er minder fotografen zijn, maar ik ga het echt niet redden om in totaal 120 foto's te gaan bewerken en afleveren.