Ik vind het geen probleem als je de foto's op je Facebook zet zal je ook even opzoeken.
Ik zal straks even kijken of ik foto's kan maken van de jurkjes die ik heb. Al kan ik ook alles gewoon achter in de auto gooien en daar kiezen
Wat betreft haar en make up heb ik geen speciale wensen ofzo. Vind alles prima. Heb alleen hele donkere wenkbrauwen en wimpers waardoor make up al snel heel donker en boos maakt.
Haha ja ik denk ook dat ik gewoon alles achterin gooi. Ik heb ook geem wensen voor haar en make up maar heb het zelfde probleem met eenkbrauwen en wimpers haha
Nu hebben jullie ook een beetje een idee van mijn foto's via mijn feestboek. Ik wil vooral weer gaan experimenteren met kunstlicht. Waarschijnlijk staat de zon net iets te hoog om te werken met tegenlicht. We gaan het zien.
ZoZenn
Geplaatst: 02-06-15 15:36
Ik neem waarschijnlijk nog een fotograaf mee! Hoor zo van haar of ze definitief kan 7 juni.
Lenen wisselen zou idd ook kunnen, mits de maten wat overeenkomen
Bagheera_206
Geplaatst: 02-06-15 15:42
ZoZenn schreef:
Ik neem waarschijnlijk nog een fotograaf mee! Hoor zo van haar of ze definitief kan 7 juni.
Lenen wisselen zou idd ook kunnen, mits de maten wat overeenkomen
Leuk! Dan hoeft er maar 1 model zonder fotograaf te staan. Kun je of omkleden of even helpen/kijken bij ander koppel.
Modellen zijn aanwezig om 9 uur. Het hele schema staat een pagina terug. ZoZenn en ik zijn er half 9, zodat de visagiste en haarstylist iets meer tijd hebben