Als ik van de modellen ook mail adressen per pb mag krijgen dan zal ik alle foto's ook even mailen ter behoud van de kwaliteit. Daarnaast ben ik ook klaar dus zal in de loop van de dag foto's op Facebook plaatsen en hier wat laten zien
Nog een fotospammetje van mijn kant! Wat zijn jullie allemaal snel zeg! Bij mij duurt het nog even voordat alles in jullie mailbox zit hoor
celinetsjil
Geplaatst: 20-05-15 21:35
Hallo allemaal !
Wat een mooie foto's zitten er tussen
Ik organiseer 20 juni om 5 uur tot uurtje of 8/9 een fotomeeting ook in hargen aan zee & duin Eerst fotos in het duin en dan het strand op Met modellen in jurken En ben nog op zoek naar extra fotografen !
Geef je snel op voor deze leuke meeting ! En dan is keeley er zelf ook bij
Modellen zijn ook welkom wel op de reserve maar uit ervaring net als hier vallen er altijd wel modellen uit !
De foto's van Ravanika (ben even de echte naam kwijt), Shakira en Lando zijn af. Ravanika gaat op de mail zodra Angel ook klaar is, Shakira is net gemaild, en van de eigenaresse van Lando heb ik nog geen mail adres gekregen
Heel erg bedankt voor de super foto's Eline, ben er echt blij mee ben benieuwd naar de laatste foto's en dan word het nog moeilijk kiezen welke ik wil laten uitvergroten.
Zitten superfoto's bij! Ik heb nog een halve fotomeeting te verwerken en daarna komt deze. Ik heb het ontzettend druk, maar probeer steeds kleine beetjes te doen.
Willen jullie mij ook allemaal een pb sturen met jullie emailadres? Graag met naam van het paard erbij en dan gaat het wel lukken volgens mij ^.^