Alle foto's staan op mijn flickr account: https://www.flickr.com/gp/123336321@N02/2kw5PY Dit weekend eens photoshoppen aan de lijntjes en vuilbakken die in de weg staan, en toevoegen aan de blog.
Als dat niet te veel moeite is.. Is wel mooier denk ik?
Komt goed! Ga zo eerst weer wat foto's uploaden
xTammyy
Geplaatst: 09-06-15 22:11
ik ben een paar dagen op vakantie geweest, morgen of dit weekend ga ik alles checken wbt de foto's
anne_joy
Geplaatst: 09-06-15 22:23
Leuke vakantie gehad? Ik ben nog niet verder gegaan met de foto's na mijn laatste bericht. Ik was aan het wachten op mijn kalibratie apparaat. Die is vandaag binnen gekomen dus nu kan ik aan de slag en ik hoop dat de kleuren beter worden
Zeker, heerlijk kunnen ontspannen. Nu kost het weer veel moeite in het normale ritme te komen Ik heb alvast een topic gemaakt. Vind het wel lastig hoor, kiezen welke ik de mooiste vind [ITP] [***] in het Cadettenkamp
sorry, ik heb de laatste dagen met het hooi binnenhalen en het werk nog geen tijd gehad om verder te werken aan de foto's maar ben er volop mee bezig, de foto's van Angel zijn volledig af!
Ik heb de foto's eindelijk op mijn blog geplaatst. Als iemand nog graag foto's ziet waarvan er touwtjes of dergelijke zijn weggewerkt, laat maar weten. Bij gebrek aan tijd heb ik ze nog niet allemaal door photoshop gehaald. Maar nummertje van de foto doorgeven en ik doe het met alle plezier.
Dank je wel aan alle modellen en 'baasjes'! En ook zeker aan Romy om dit te organiseren!
Ik reed vandaag in het Cadettenkamp, had er net een pyromaan een brandje aangestoken met brandbaar spul in een jerrycan.. Gelukkig waren we er op tijd bij anders had er denk ik een groot deel afgebrand snap je toch niet!
Ik wil ook zeker gaan na bestellen, moet alleen nu nog even op school focussen..
Ohja Anne, ik vroeg mij af waarom je van het ene paard 10 foto's hebt en van de ander maar 3?
anne_joy
Geplaatst: 18-06-15 22:10
Oh wat erg! Gelukkig was je erop tijd bij Sommige mensen snap je echt niet...
Dat klopt niet. Wanneer heb je gekeken? Toen ik het berichtje plaatste had mijn vriend inderdaad nog niet alle foto's erop staan . Als het goed is staan alle foto's er nu allemaal op. Ik zie ze in ieder geval allemaal. Ik heb minimaal 7 foto's. Van sommige heb ik er 10 doordat daar meer afwisseling in de foto's zat. Ik vond het niet leuk om allemaal dezelfde foto's te geven