Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
christina75 schreef:Ik zit heel erg te twijfelen om me af te melden voor deze meeting. Het liefste zou ik gewoon mee gaan namelijk! Mijn agenda is redelijk druk maar ik zit ook met nek- en schouderklachten en dan is een dagje rond sjouwen met zware camera apparatuur niet bevorderlijk. Als er een reservefotograaf is, die graag mee wil gaan dan mag die mijn plekje innemen. Uiteraard laat ik het aan Rianne over om te bepalen, wie als eerste aan de beurt is.
SCC schreef:ik ben even afhankelijk van vervoer. maar ik zou wel graag heen willen......
christina75 schreef:Ik zit heel erg te twijfelen om me af te melden voor deze meeting. Het liefste zou ik gewoon mee gaan namelijk! Mijn agenda is redelijk druk maar ik zit ook met nek- en schouderklachten en dan is een dagje rond sjouwen met zware camera apparatuur niet bevorderlijk. Als er een reservefotograaf is, die graag mee wil gaan dan mag die mijn plekje innemen. Uiteraard laat ik het aan Rianne over om te bepalen, wie als eerste aan de beurt is.
RianneH schreef:christina75 schreef:Ik zit heel erg te twijfelen om me af te melden voor deze meeting. Het liefste zou ik gewoon mee gaan namelijk! Mijn agenda is redelijk druk maar ik zit ook met nek- en schouderklachten en dan is een dagje rond sjouwen met zware camera apparatuur niet bevorderlijk. Als er een reservefotograaf is, die graag mee wil gaan dan mag die mijn plekje innemen. Uiteraard laat ik het aan Rianne over om te bepalen, wie als eerste aan de beurt is.
He wat vervelend! Met die klachten wordt het wel een lange dag denk ik, kan het heel goed begrijpen als je liever niet mee gaat. Of een dagdeel en een reservefotograaf voor de gehele dag? Moet je maar even zelf kijken wat prettig is, gezondheid gaat natuurlijk altijd voorZal ik contact opnemen met de eerstvolgende reserve?
Super dat iedereen er zin in heeft! Ik ook en het is aankomende zondag al!
Ben niet helemaal fit dus zal in de loop van de week het schema aanpassen met de juiste fotografen, nu eerst weer onder de wol
Neskolay schreef:christina75 schreef:Ik zit heel erg te twijfelen om me af te melden voor deze meeting. Het liefste zou ik gewoon mee gaan namelijk! Mijn agenda is redelijk druk maar ik zit ook met nek- en schouderklachten en dan is een dagje rond sjouwen met zware camera apparatuur niet bevorderlijk. Als er een reservefotograaf is, die graag mee wil gaan dan mag die mijn plekje innemen. Uiteraard laat ik het aan Rianne over om te bepalen, wie als eerste aan de beurt is.
Ahww wat jammer Christina! Denk eindelijk dit komt goed uit een shoot van Christina![]()
Dan moeten we toch later maar eens iets plannen denk ik.![]()
Jammer dat je niet meekunt maar gezondheid gaat voor en er zijn verder ook allemaal super fotografen dus wordt sowieso een geslaagd dagje!
magda_90 schreef:Dat is wel erg om voor mij. Op de heenweg zou ik je alsnog eventueel op willen halen, maar na de meeting ik absoluut direct naar huis toe. Als je iemand anders vind je jouw thuis kan brengen, dan kun je er alsnog zijn.