Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Ja klopt. Hierna komt een topic waar modellen zich ook kunnen aanmelden haha :p
Heb het bij Sharon al voorgelegd. Eventueel dan gewoon een aparte topic te openen voor een zon's ondergang. Richting mijn kant. Straaaand genoeg hahaha
Marjoow schreef:Maar dan kan je toch ook zaterdagen meenemen in de datunprikker? Overigens is een zondag voor mij dan sowieso lastig aangezien ik elke maandag om 7 uur moet werken
DShots schreef:Marjoow schreef:Maar dan kan je toch ook zaterdagen meenemen in de datunprikker? Overigens is een zondag voor mij dan sowieso lastig aangezien ik elke maandag om 7 uur moet werken
voor de zomervakantie zou het wel kunnen. Maar voor de vakantie werk ik elke zaterdag en dat is mn enigste dag dat ik werk. En meerdere hebben aangegeven zaterdag ook niet te kunnen. Ik kan gewoon niet simpel weg iedereen zijn/haar zin geven
DShots schreef:Sharon heeft al aangegeven, meerdere zondag te kunnen. Maar dit is ook onbeperkt. Hangt dus ook af van haar wanneer zij kan. En aangezien vakantie's, dan kunnen toch wel de meeste. En anders de meeste werken ook op een zondag. En moeten maandag ook vroeg op weer
Citaat:3 mei - fotografen
- Sharon
- Demi
- Marjolijn
- Sanne
- revanches
- Anoli
- Suus
19 juli - fotografen
- Sharon
- Demi
- Marjolijn (voorkeur)
- justine (voorkeur want 3 mei kan ik echt gewoon niet)
- Sanne
- Naoom_ (3 mei kan ik absoluut niet)
- Ivonka (onder voorbehoud)
- Anoli
- lara
- Magda ??? Kom ik nog op terug
- Suus
DShots schreef:Hierbij een datum prikker. Ik wil dit weekend wel 2 datum's prikken. Aangezien mocht het mei worden, dat het wel snel gepland moet worden
http://prik.kr/p6xcvtzf5yba4bwg