Ja hoor. Morgen avond heb ik tijd. Of morgen tussen door ( ben op zwemwedstrijd) dus maar een pbtje met namen en hoe je t liefste wilt. (Per 2 fotogravebn 1 hond of zo)
Ik was nog even het topic door aan het spitten maar zag op blz 8 SalliBallo nog bij de fotograven staan en een pagina later niet. Kan in het topic niet terugvinden dat ze zich had afgemeld als fotograaf, misschien via PB gedaan?
Ik hoop dat de springer zich gaat gedragen... er zitten puber bananen in de oren.
Dan ben ik gelukkig niet de enige met een 'onhandelbare' hond joyce83.. Die kleine heeft ook het voorjaar in zijn bol.
Ik denk niet dat ik het aandurf om hem los te laten.. Dan worden het denk ik alleen foto's van zijn achterkant of van n stip als hij in de verte vertrekt..
Honden die niet of slecht onder appèl staan niet loslaten, voor je eigen bestwil maar ook voor die van andere. Op die manier kunnen andere honden compleet uit de concentratie worden gehaald. Is natuurlijk ook niet de bedoeling.
Ik zie dat mijn schatjes tegelijk ingepland zijn (dhk en ts), is dat handig? Mij maakt het op zich niet zoveel uit, ze kunnen in principe allebei los, maar ik moet dan natuurlijk mijn aandacht over hun tweetjes verdelen.
KimD
Geplaatst: 22-03-15 11:08
Dhk is Kyna, die van jou is DHP. :p
T is nog maar een opzetje, werk het nog uit met de tijd ertussen.
Edit: Nee ik heb toch gelijk, de herder/rottweiler is van jou toch? Die gaat Door het leven als HR.
Bitchy
Geplaatst: 22-03-15 11:18
Oeps, sorry, had de 'p' ook als 'pup' geïnterpreteerd, en dat is hij met zijn (letterlijk dan) 11 jaar niet echt meer
Ja! Eigenlijk moeten we wel een groepsfoto maken dat paas-gerelateerd is. Als iedereen nu een paar attributen meeneemt en we dat allemaal om en aanhangen, lijkt me lachen.
lekker dan! dat mensen die rotzooi maken en gebruiken is al erg genoeg... maar dan dat dumpen in natuurgebieden (waar we er al zo weinig van hebben hier in nederland).... bah bah...
Schema ziet er goed uit moet wel zeggen... mochten de temperaturen aantrekken, en we hebben een warme dag (15 graden of warmer) dan heb je bij mijn hondje(s) wel 100% garantie op lange tongen foto's t zijn nou eenmaal geen zomerhonden hihi