SarahIlse schreef:Kijk eens aan! Helemaal top! Super Phiep!![]()
Ik zal m'n nummer even via PB sturen. Moeten we voor het verzamelen nu trouwens op het strand of op de P zijn?
Op de parkeerplaats heb ik tot nu toe begrepen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KylaLover schreef:KylaLover - Vivian - http://www.facebook.com/viviantusveldfotografie
coldsummers schreef:Niets ernstigs hoor, maar hij heeft morgen denk ik wel flinke spierpijn plus hij staat morgen op de weide, dan haal ik hem meestal niet van de wei af.
coldsummers schreef:Ik heb gezegd dat ik eventueel zou kunnen zaterdag maar dat als er andere mensen waren die voorrang hadden. Ik heb zelf ook niets gehoord of ik wel of niet moest. Ik kijk ook niet zo heel vaak op bokt. En de buitenrit is vandaag gewoon wat uit de hand gelopen. Sowieso haal ik 's ochtends om half 10 op het strand zijn niet.
Phiep schreef:coldsummers schreef:Ik heb gezegd dat ik eventueel zou kunnen zaterdag maar dat als er andere mensen waren die voorrang hadden. Ik heb zelf ook niets gehoord of ik wel of niet moest. Ik kijk ook niet zo heel vaak op bokt. En de buitenrit is vandaag gewoon wat uit de hand gelopen. Sowieso haal ik 's ochtends om half 10 op het strand zijn niet.
Dat is niet erg, kan het begrijpen. Het was puur een kleine noodkreet haha
coldsummers schreef:Het spijt me echt heel erg. De buitenrit van vandaag moest een korte worden, we hadden beide niet gedacht dat die zo lang zou duren. Wel veel gestapt, maar paard was wel helemaal bezweet.