[P/H]Fotomeeting in de Achterhoek

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NAIWHL

Re: Fotomeeting in de Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 11:19

Halster en hoofdstel zijn inderdaad wel makkelijk te wisselen.
En als tips inderdaad neutralere kleuren. Vergeet jezelf niet in leuke kleren te steken. Jammer als je paard spik en span is en je hebt zelf een rijbroek aan die in flarden aan je lijf hangt.

En ik weet niet of elke fotograaf er op let, maar steek de riempjes van je hoofdstel etc netjes weg. Altijd zo jammer als achteraf een riempje raar uitsteekt.
En een net halstertouw/ hengstenketting.

SuzanLarissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 12:17

Voor mij kan het ook allemaal! Ceasar heeft er al zin in ;)

marieke1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-15 14:18

Bedankt voor jullie complimenten! Leuk om te horen. Ik zal nog eens kijken naar het schema van Winterswijk.

Ik wilde even een soort moodboard opzetten dus als jullie nog bijzondere ideeën heeft dan graag. Qua kleuren vind ik het ook erg mooi als het bij het paard past. Maar dat is misschien ook een kwestie van smaak. Ik vind bijvoorbeeld bij een lichte vos, zoals een haflinger bijvoorbeeld oranje erg mooi kleuren en bij een wit paard juist wat donkere kleuren. Anders word het Allemaal zo flets. Verder inderdaad niet teveel drukte vind ik mooier. Neutraal houden. Dan blijf je de foto's het langste mooi vinden. Uiteraard netjes je tuig gepoetst hebben en glimmend hebben. Op de foto's zie je het erg goed als je dat niet hebt. Zoals naiwhl al zegt. Alle riempjes goed Door de lusjes niets is zo lelijk als een los hangende sperriem bijvoorbeeld.

Ik heb er zin in. Hoop jullie ook

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 14:22

:+ Ik heb toevallig nieuwe dekjes en touwhalster, 1 van de dekjes is inderdaad oranje :+ En de andere groen! En ze heeft een nieuw bruin hoofdstel :j Heb er echt al zin in!

Trouwens, wij verzorgen Colette nu met zijn tweeën dus we zullen ook allebei meekomen, maar dat lijkt me geen probleem? Met rijden kijken we wel even hoe en wat omdat we met verschillende zadels rijden. Of 1 iemand rijd alleen. :j

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 16:07

Jongens ik heb een probleem.
De halve eigenaar van mijn paard zegt dat ik 9 mei mee moet doen met de NRPS kampioenschappen,
dus ik kan helemaal niet! :(

Misschien dat er iemand uit Winterswijk wil ruilen?

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 23:16

Dankjewel voor het schema

nathalj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:34

ik ben van de partij!! heb er ontzettend zin in

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 10:43

Mmm, ik had geloof ik nog niet gereageerd nav de pb. Ik heb zelf nog geen ervaringen met fotomeetings, dus of het zo het meest ideaal is weet ik niet. Lijkt mij dat het zo moet kunnen toch? Voor mij als fotograaf in elk geval geen probleem. Ik heb er ook vreselijk veel zin in!

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 13:37

haha mmm ik was aan het kijken voor een blauw dekje aangezien ik ook veel blauwe shirtjes en een blauwe jas heb. Te fel of kan dat wel? Heb evt. ook nog donkerbruin dekje, dan ga ik zelf in zwart/bruin.
Alhoewel, ik wacht het moodboard wel even af!

Melody21

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:54

Ik heb geen pb gehad?

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 14:46

Het was een pb met dat er een nieuwe planning in dit topic stond. Dus daar staat verder geen info in :)

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 16:00

als niemand kan ruilen, dan meld ik me af.

plantje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-15 23:15

danique998 schreef:
als niemand kan ruilen, dan meld ik me af.

wat jammer!

NAIWHL

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 16:29

l0esje21 schreef:
Complimenten voor de organisatie. De schema's zien er netjes uit! Mijn rij foto's kun je er tussenuit halen aangezien ik mini's heb. Dus dat laten we maar niet doen ;) Als ik het goed begrepen had waren de losgooi foto's voor paarden er tussen uit gehaald. Of heb ik dit helemaal mis? Want dat zou natuurlijk eventueel wel kunnen.

Hier had ik nog niet op gereageerd.
Losgooi foto's hebben we er inderdaad niet bij. Er zijn ook wandelaars met honden etcetera. Wij (Marieke en ik) zijn niet bereid enig risico daarin te nemen.

En ik hoop dat er nog iemand wisselen kan danique

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 18:33

Ja, er mag ook wel gewoon een reserve in mijn plaats

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 20:49

danique998 schreef:

Zie nu je reactie pas dat je niet kan die dag, maar ik kan wel met je ruilen hoor.
Moet je wel vroeg in Wwijk zijn :Y) De eerste groep.

Dr viel me nog wat op aan het schema trouwens, in Winterswijk staan de rijfotos direct achter de portretfotos gepland. Het is denk ik wel handig als er wat tijd is om op te zadelen.

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:10

Bernoe schreef:
danique998 schreef:

Zie nu je reactie pas dat je niet kan die dag, maar ik kan wel met je ruilen hoor.
Moet je wel vroeg in Wwijk zijn :Y) De eerste groep.

Dr viel me nog wat op aan het schema trouwens, in Winterswijk staan de rijfotos direct achter de portretfotos gepland. Het is denk ik wel handig als er wat tijd is om op te zadelen.

Lief aangeboden! Maar nu krijg ik gister een uitnodiging voor de familiedag op 25 april. Dus voor mij gaat het helaas over.

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-15 21:16

Ah oke! Nou dan heeft de eerste reserve miss wel geluk dan.
Dan blijf ik lekker bij Winterswijk, is de kans ook groter dat paard met smetteloos witte achterbenen over komt hihi!

danique998

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 01:03

Ja, vind het wel echt super jammer!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 10:28

@bernoe, ik heb hele handige doekjes waar je witte benen weer schoon mee krijgt! :D zal ik wel meenemen die dag hahaha, m'n vorige paard had ook witte achterbenen, zodra je op het wedstrijd terrein was waren ze alleen meer poep kleur dan wit :') maar met die doekjes kreeg ik ze altijd zo weer schoon!

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 10:56

Dat zou wel fijn zijn! Zit me nu alleen te bedenken dat ik om 9.00 ingedeeld ben, jij later.... wat voor doekjes zijn dat?

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:25

Oh haha niet echt op gelet, het zijn een soort wassen zonder water doekjes. Ik weet niet of je die zo kunt kopen, mijn moeder neemt ze altijd speciaal door voor mee van haar werk :=

Bernoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 19:37

Achso! Altijd handig he, dingen van t werk := Maar ik red me wel hoor.
Wat een supergaaf paard is die vos die je verkocht hebt trouwens! En groot voor een gelderse!

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-15 21:18

Haha danku! Ja volgens mij had hij alle recessieve genen van Koss mee gekregen :') hij heeft twee volle broers die perfect Gelders zijn en tjah toen kwam die van mij :=

marieke1994

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-15 17:18

Excuus voor mijn late reactie!

Ik ga even op iedereen reageren:

Rubber_duck: Je zou inderdaad snel kunnen omzadelen of voor 1 keer even op hetzelfde zadel rijden. Of 1 iemand rijden, maar zal vast geen probleem worden. Daar komen we wel uit.

Danique998 Wat ontzettend jammer dat je niet kan! Ik heb zo het idee dat er nog wel vaker een fotomeeting word georganiseerd in deze buurt, dus dan kan je je opnieuw opgeven!

melody21: Sorry je bent er blijkbaar tussendoor geschoten...
Er stond alleen in of je even wilde reageren in het topic of je het eens was met het tijdschema.

Bernoe: klopt, er zit 5 min tussen. maar erna is niks meer gepland dus we hebben het zo gepland dat het mag en kan uitlopen. Het laatste hoeft dus allemaal niet zo strak op tijd.

Ik ga de eerste reserve mailen! Dit is Marloes_s

Ik ga ook vandaag mijn moodboard erop zetten.
Mag hierop foto's staan van fotografen, zoals hypofocus of nyckle. Ik heb nog nooit zo iets gemaakt, dus weet niet of het mag.

L0esje21:
Wat je wel mag doen in plaats van losgooi foto's misschien draven aan de hand of misschien als het rustig is aan de (kortere) longeerlijn. het scheelt dat je een mini hebt.
Ik zal het zo in het tijdschema laten staan. kunnen we altijd nog kijken hoe en wat.

Kloppen de tijdschema's zo nog steeds?

Afbeelding

Afbeelding