Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
(hoewel het niet echt bij mijn karakter 'hoort') 

Je komt al snel aan 1 uur voor een model als 't uitgebreid is denk ik..?
En de wat meer 'standaard' make-up een half uur per model o.i.d.?
Jis_ schreef:Ik vind dat extreme zelf wat minder voor het thema van Mara.Kan zijn dat Mara het daar helemaal niet mee eens is,
ga het morgen vragen.
Als ze beide komen krijg je dan geen scheve gezichten als de 1 wel een vergoeding krijgt en de ander niet?
En ik denk dat dat wel meevalt, de andere visagist is nl nog in opleiding en gaf aan dat ze er niets voor hoeft, omdat het haar om het portfoliomateriaal gaat.
En ze heeft familie in de buurt wonen

Ik heb groene ogen & paars laat ze dan meestal toch net wat meer eruit springen... De tekentjes op de 4e foto vind ik ook wel grappig, maar alleen dat goud/paarse kan ook wel tof zijn denk ik. Maarja, ben geen make-up expert verder, dus weet niet hoe 't bij m'n huidskleur zou passen e.d. 

Wil dan nog steeds wel bijleggen voor de mua.

Ik snap je punt. De visagiste in opleiding heeft aangegeven ook voor 1 of 2 modellen te willen komen, dus dan is dat een goede optie denk ik?
Ze is erg enthousiast
Moet nog wel even van de extreme mua horen of ze voor 2 of 3 modellen ook nog zou willen komen, maar ik zou denken van wel
Misschien/ waarschijnlijk gaat de bijdrage dan ook iets omlaag, omdat ze dan minder modellen opmaakt. Bellatrix schreef:Moeilijk dit...ik weet niet hoe zij in opleiding het doet...
! Maar niet voor een elf dan he

Bellatrix schreef:Dat is geheel aan jou hoor, je hoeft niet.
Hoe staat het met de vleugels?
Nog niet verder gekomen ermee, had laatst nog wel wat gekocht voor de vleugels, heel goed opgeborgen en nu kan ik het niet meer vinden
hoop dat ik het op tijd tegen kom en anders maar nieuwe halen.
die laatste is wel gaaf gedaan.
dus aan mij heb je niet veel om op die manier meerdere modellen te doen.