Goedemorgen, ik heb gisteren al met Richard gechat hierover en helaas moet ik mij toch ziekmelden. De griep is nog te aanwezig om vanmiddag zo'n stuk te rijden in de auto en daar te wandelen. Ik kijk ontzettend uit naar jullie foto's en hoop dat er een deel twee in Hoorn gaat komen!
@Magda: Dat is verstandig van jou. Beterschap! Gelukkig is het de volgende keer een stuk dichterbij! Ik zal proberen vanavond een Part V te openen voor het Hoge Noorden op 22 maart.
Veel plezier, ik ben ook benieuwd naar jullie resultaten
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 15-02-15 21:42
Ik vond het vandaag supergezellig en erg leuk. Alleen idd jammer dat het einde weer zo koud werd. Mijn stomme kabeltje haperde. Nu lekker #BZV. Misschien toch even mijn foto's inladen. Haha!
Het pannenkoekje bij Koning Pannenkoek was ook lekker.
Ook weer thuis, heb het naar mijn zin gehad. Foto's wordt morgenavond pas denk ik, ben wel benieuwd!
M_aaike_
Geplaatst: 15-02-15 22:21
Ik vond het ondanks de kou enorm leuk! Weer een hoop nieuwe dingen gezien en gehoord waarmee ik de komende tijd weer mooi aan de slag kan. Volgend jaar maar eens rustig kijken voor een leuke spiegelreflex.
Ik denk dat dit van de "donker" foto's de mooiste is geworden. Op dit moment nog geheel onbewerkt:
En jij komt niet eens even gedag zeggen? Vielen we zo erg op?
Dit zijn mijn foto's.
LicentioFide
Geplaatst: 15-02-15 23:13
Nee ik fietste langs en had haast ik weet niet of jullie het waren hoor maar het was dicht bij die brug op je derde foto. Ik denk wel dat jullie het waren! Supermooie foto's heb je gemaakt zeg! Ben nu benieuwd naar de fotos van de andere mensen !