Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Crossmeeting Ede/De Valouwe
Zondag 15 Maart 2015
Aanmelden is niet meer mogelijk!
Iedereen die zich nu nog aanmeld komt automatisch onderaan de reservelijst te staan.
Fotografen - Op volgorde van loting
- Marjoow/Marjolijn - MBShots - Website & Facebook
- horsesm/Mandy - M&M Photos - Website & Facebook
- emmaudb/Emma - Geen site/ wel spiegelreflex
- E_v_a/Eva - // - Geen website of Facebook
- Yvanka_/Yvanka - Yvanka de Lange Fotografie - Website & Facebook
- martine0503/Martine - MartineFotografie - Website
Reservefotografen - Op volgorde van loting
- xxPaige/Paige - Paige Wilschut Photography - Website & Facebook
- xFace/Luka - Groeneveld Fotografie - Geen website of Facebook
- Antano/Elise - Elisefotografie - Website
- Jespri/Jessica - Jespri's Photography - Website
- Lauwttje/Laura - LA Shots - Website & Facebook
- FR_Foto/Femke - Femke Rowel Fotografie - Facebook
- Kylalover/Vivian - Vivian Tusveld Fotografie - Facebook
- Balou_K/Daphne - deBruijnFotografie - Facebook
Modellen
Groep 1Wim zal in de eerste groep zelf ook mee rijden om wat sprongetjes voor te doen.
- Freggle_Eddy/Melanie - The Edge/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- /Chelsea - Mo Diégo/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Davinci2412/Karen - Victor - NRPS/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Erica - Corlando - [ Afbeelding ]
- Max - Max Imiliano - Hannoveraan/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 2
- don110/Donna - Moos - Appaloosa/B Pony's - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Danij/Sharon - Silver - Andalusier/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Moppie_/Monique - Travis - Paint*Haflinger/BB - [ Afbeelding ]
- Joki/Barbara - Lucky - KWPN/B SGW - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Toushie/ - Esprit V - KWPN/BB (B) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- _Caithlynn/Caithlynn - Diekata - KWPN/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Groep 3 Bedoeld voor modellen die de lijst niet gehaald hebben en toch graag een crossles willen rijden. Fotografen zijn niet verplicht te blijven, maar we vinden het wel tof als je dat doet!
- Marjoow/Marjolijn - Winston - Fjord/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Reservelijst Op volgorde van stemming
- desireeee_x/Désiree - Starwin - Haflinger/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- (Geen Bokker)/Sarah - Domino - BWP/BB SGW / L Springen - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Calanddra/Jennifer - Bart/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- maj0/Marjolein - Zalina - KWPN/BB (Springen B/L) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- HTM/Hannah - Valentino - Fries*KWPN/BB(M dress) - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- FleurHunter/Fleur - Hunter - Bonte/B - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Sunneva/Eline - Carrowban Dutch X - Irish Sporthorse/B SGW - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- (Geen Bokker)/Esmee - Rapidos Rupido - New Forest / B SGW / L Springen - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- renate85/Renate - Ben - Tinker/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- EsraKirstie/Esra - Precious Naza - KWPN/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- EdkingEnzo/Floor - Ed King - KWPN/Ervaring met crosshindernissen, geen niveau - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- M_D_H/Desiree - Gillian Joe - Tinker/B/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Snackie/Andrea - Jaron - Tinker/BB - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
- Susanh & Nostra/Susan & Harm - Chaplin du Keske Z - Zangersheide Stamboek/L - [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ] | [ Afbeelding ]
Marjoow schreef:Oke, voordat ik de lijst publiceer wil ik even het volgende zeggen. De fotografen hebben gestemd op hetgeen dat zij het liefste voor de lens zien, en dat is natuurlijk begrijpelijk. Met de lijst die ik nu heb zie ik alleen wel grote niveau verschillen in groep 2 en dat lijkt mij gewoon niet handig. Ik ga daarom even in overleg met Melanie over hoe we de groepen indelen. Hierdoor kan het zijn dat je niet in groep 2 maar in groep 3 komt. De modellen die nu in groep 2 staan kunnen sowieso mee, maar wanneer er een reserve komt, is het niet vanzelfsprekend dat dit degene is die bovenaan staat! Ik wil namelijk wel niveau met hetzelfde niveau vervangen.
De niet-bokkers maken geen kans op een derde groep. Ik vind het sowieso erg onhandig dat zij geen lid zijn van Bokt en twijfel eigenlijk nog steeds om ze van de lijst af te halen. Dat klinkt heel hard, maar gezien het aantal animo vind ik dat het wel een boktmeeting moet blijven. Mocht iemand hier problemen mee hebben, mag je dit uiteraard aangeven!
Denk níet dat als je onderaan deze lijst staat dat je gelijk geen kans meer hebt! Zoals ik al zeg, gaan we nog even kijken naar niveau's en ik denk dan ook dat Melanie en ik de lijst aan zullen vullen voor de derde groep. Een vierde groep word naar gekeken of dit mogelijk is. Aangezien Wim zelf een paard meeneemt 's ochtends zou die anders wel heel lang op de trailer moeten staan.
_Caithlynn schreef:Yeah ik zit erbij.
Ik heb er veel zin in.
Even een vraag is het verstandiger met ijzers?
Dan laat ik die eronder slaan.