Ik ga alleen wel een idee van je overnemen Marinda! Ik heb geloof ik nog wel een stukke piepspeeltje thuis, waaruit dat pieper wel meegenomen kan worden.
Heb het ook bij mijn honden geprobeerd, de ene kijkt me gelijk met gespitste oren aan en de andere kijkt me met een scheef gehouden hoofd aan.
Chasingmood
Geplaatst: 18-04-15 21:02
Ik lees ook nogsteeds mee, maar jullie hebben geen idee hoe erg ik zit te balen hier.. ik probeer nogsteeds volop een mogenlijkheid te zoekenom alsnog mee te kunnen.. maar ik vind het niet echt.. maar even inhakend op het onderwerp van eerder, ik heb nog nooit eerder meegedaan aan een meeting van jorinda, maar ik vind het nu zeker erg goed geregeld! zeker veel beter dan de vorige meeting waar ik bij was! (weet niet meer wie de organisator was). Maar als ik echt geen mogenlijkheid kan vinden (wat hooogstwaarschijnlijk zo is) dan wens ik jullie allemaal super veel plezier morgen!!
Zo ik heb even bijgelezen. Was druk aan het verhuizen de afgelopen weken. heb voor mellow een mooie nieuwe riem en halsband gekocht. ze is net onder de douche geweest dus we zijn er klaar voor. We hebben er veel zin in. ONze eerste hondenmeeting
tot morgen! In iedergeval de ochtend groep!
mcfly
Geplaatst: 18-04-15 22:11
Ja, het baasje gaat ook mee. Hij is er alleen nog niet zo van gecharmeerd dat ie zo vroeg zijn bed uit moet, maar dat komt goed!
Nou, mijn vertrouwde ruzie met de printer voeren voor de overzichten van de fotografen en dan naar bed. Dat is misschien altijd nog wel de grootste uitdaging elke keer, die verdomde printer
Seven
Geplaatst: 18-04-15 23:04
Hahaha kont vast goed Tot morgen
Jorinda
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-15 23:06
Het is nu al gelukt, al uitgeknipt en wel, dat is een nieuw record.
Tot morgen allemaal! Ik zit vanaf 8:45 in de auto, dus dan ben ik alleen telefonisch nog te bereiken. Spoedeisende gevallen graag even bellen (de weg kwijt, ziek, enz) en anders is appen ook goed.
Laatst bijgewerkt door Jorinda op 18-04-15 23:06, in het totaal 1 keer bewerkt
ArmaWhis
Geplaatst: 18-04-15 23:06
Kan door de verhuizing de borstel van Mellow niet weer vinden. Dus als iemand in de ochtendgroep toevallig een borstel heeft en deze mee wil nemen. Zou top zijn!! :-D