De tinker komt dan in de plaats van Max op het lijstje begrijp ik? Zit nu op telefoon, maar ik zal het dinsdag aanpassen in excel als ik weer thuis ben. Ga over 10 minuten met vakantie :p
Volgens mij wel inderdaad. Veel plezier op vakantie
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-15 13:43
Ja klopt, Shiënna klopt op de plaats van Max
Ze heeft echt prachtige manen!
Edit: heb nu van bijna iedereen nummer. alleen elisaalovee & faithjee nog niet... Verder zal ik nog even in het lijstje vermelden dat nummers na de meeting graag worden verwijderd, tenzij anders afgesproken met model/fotograaf
Ben vandaag geweest, dus zal morgen moodboard maken... ik kwam dr nog ff achter dat er een stuk tussen zandpad 1 & 2 zit hihi. dus dat stuk wordt bij zandpad 2 getrokken hihi
nontie
Geplaatst: 08-04-15 11:45
Het nieuwe lijstje:
*hoop dat ie nu niet mini komt anders moet ik even wat anders proberen*
Top super! Ik ga vandaag proberen moodboard te maken hihi
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-15 23:40
Moodboard
Okee ik heb een poging gedaan om een moodboard te maken, ik hoop dat hij een beetje duidelijk is. Die kriebelige lijnen staan er om aan te duiden wat bij wat hoort...
Ik print de lijst met belangrijke punten + telefoontabel uit. Deze krijgen jullie allemaal toegereikt op het begin verzamel punt. Ook krijgen jullie daarbij het modellen overzicht.
Nadat we verzameld hebben op het eind punt is iedereen vrij om te doen & te laten wat hij/zij wil. Wil je nog rondje trips doen? Of liever direct naar huis? Alles is mogelijk en dit zal ik ook nog even in de lijst zetten.
Super! Er zijn dus wat kleine wijzigingen in de locaties. Met mijn blonde hoofd was ik vergeten dat er nog een zandpad zat die tussen 1 & 3 zat. Die heb ik bij 3 aangetrokken. Zandpad 1 heeft ook een stukje extra erbij, dat is een zandpad die op het hoofdpad van zandpad 1 uitkomt.
Helaas is 1 ding jammer. Die bossen onder aan de bult, zijn weggehaald... maar an de andere kant biedt dat ook weer extra mogelijkheden
Waar is welk zandpad? Ik ken trips redelijk goed, maar kan zo aan de foto's niet zien welk zandpad waar is Zou je op een maps plattegrondje o.i.d. de zandpaden kunnen markeren? Misschien dat ik het dan wel weet hahaha
Die had ik al eerder hier in topic geplaatst. Volgens mij staat die op de vorige pagina
KarmaWitch
Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-15 13:43
Dit is de plattegrond... Zandpad 2 staan 2 stipjes + lijntje... Dit houdt in dat je naar de overkant via het bruggetje. Zandpad 3 ook 2 stipjes met lijntje. Je kunt deze beide zandpaden gebruiken!