[M] Fotomeeting Street-style mei/juni 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 14:12

JAZZ4ff schreef:
Courses schreef:
Ohhh okee, maar misschien vanaf Utrecht? :D

Kan je naar station Vleuten komen, kan ik eventueel daar op halen.

Hey Frans, leuk dat je er bij bent!

Astor

Re: [M] Fotomeeting Street-style mei/juni 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 15:31

Oke dus het gaat allemaal door? Hoeveel P.p ook alweer?

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 18:43

Ja daar was ik net even naar aan het kijken.
Ik dacht eerst dan we met 10 waren, maar we zijn met 8 modellen en fotografen.
Het bedrag moet dus door 8 gedeeld worden ipv 10, dus 70 euro voor de enka en de MUA vraagt 75 euro vergoeding. 145:8=18,125, daar maken we dan wel 18 euro per persoon van.
Het zou fijn zijn als iedereen dit contant mee kan nemen !

Ik haal voor zaterdag trouwens broodjes, kaas en ham, en sinaasappelsap en water. Mocht je dit niet lusten/kunnen eten, zul je zelf iets mee moeten nemen, laat het dan wel even weten !

Edit: Iemand van de modellen die toevallig rookt ? Zie erg veel gave foto's voorbij komen met sigarettenrook haha.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 19:26

Ik kan eventueel ook nog wat kleding meenemen in het streetstyle thema. Ook een hoed, mutsje etc.

En het zou wel gaaf zijn als iemand met de rook kan experimenteren, ook al is het alleen voor de foto haha!

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 20:14

Graag Melissa !
Ik had net vanalles uit de sale van de h&m besteld, staat er als leverdatum 2-6 Juli, hopen dat het er dus 2 of 3 Juli is

Edit: en Rosanne meldt zich zojuist af.... -O-
Ik ga snel mingming, de volgende reserve, een berichtje sturen. Hopen dat ze kan !

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:25

xBVN schreef:
Graag Melissa !
Ik had net vanalles uit de sale van de h&m besteld, staat er als leverdatum 2-6 Juli, hopen dat het er dus 2 of 3 Juli is

Edit: en Rosanne meldt zich zojuist af.... -O-
Ik ga snel mingming, de volgende reserve, een berichtje sturen. Hopen dat ze kan !

Ik heb je PB gezien, ik laat het je zo snel mogelijk weten! (Vanavond even aan mijn ouders vragen of ze me namelijk kunnen brengen).

Wat voor soort kleding wordt er van mij verwacht? (ik weet niet wat de rest al draagt?)

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 20:26

Super zo'n snelle reactie !
Kijk anders even naar het moodboard op de eerste pagina, en wat je in de stijl hebt.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ? Anders kun je misschien nog met iemand meerijden als je ouders je niet zouden kunnen brengen.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 20:27

xBVN schreef:
Super zo'n snelle reactie !
Kijk anders even naar het moodboard op de eerste pagina, en wat je in de stijl hebt.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ? Anders kun je misschien nog met iemand meerijden als je ouders je niet zouden kunnen brengen.

Omgeving Gorinchem :) Ik zal even kijken!

Edit; als mijn moeder me kan brengen/als ik met iemand kan meerijden, dan zal ik zorgen dat ik morgen even foto's stuur van potentiële outfits!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 21:59

Kan ik met iemand mee rijden? Mijn moeder heeft namelijk geen tijd, ze gaat 's ochtends naar rotterdam, dus ik zou ook met iemand uit die richting kunnen meerijden, dat ze me ergens even dropt. Als ik met niemand kan meerijden, kan ik helaas niet mee...

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 22:01

Ik kom helaas uit een andere richting, en onze auto zit ook vol. Zal de rest zo even een PB sturen als ze niet ik het topic kijken, aangezien ik het zo snel mogelijk moet weten :)

Is het OV geen optie ?

nafnaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:07

Ik kom ook uit de andere richting sorry

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:08

xBVN schreef:
Ik kom helaas uit een andere richting, en onze auto zit ook vol. Zal de rest zo even een PB sturen als ze niet ik het topic kijken, aangezien ik het zo snel mogelijk moet weten :)

Is het OV geen optie ?

OV vinden mijn ouders helaas geen goed idee in mijn eentje

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:10

Ik rook, dus ik neem sigaretten mee...

Ik kom ook uit een andere richting mingming.

Ik heb op dit moment nog steeds last van de gevolgen van een zware hersenschudding, ik schat in dat het wel moet lukken om de dag vol te houden, maar als ik er eventjes niet bij ben, weten jullie hoe het komt...concentratie is nog steeds niet 100%...

Jis, blijf jij de hele tijd bij Mara? Anders zou ik het wel fijn vinden als je mij af en toe kan helpen met modellen aansturen...als je daar geen zin in hebt of Mara wil helpen is dat natuurlijk ook ok!
Laatst bijgewerkt door Kkkaren op 29-06-15 22:15, in het totaal 2 keer bewerkt

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:11

Ah jammer, ik hoop echt dat er iemand is die mij mee kan nemen!

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 22:13

Als ik zo even teruglees en opzoek waar iedereen vandaan komt, lijkt het er niet op dat er iemand uit die buurt komt. Alleen van Jiska en Frans weet ik het niet zeker...

Begrijpelijk Karen ! Het is ook geen probleem als je een keer een ronde overslaat, maar dat moet je wel zelf willen natuurlijk haha

Kkkaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:17

Ik kijk even hoe het gaat, sla liever geen ronde over. Is voor de modellen ook niet leuk natuurlijk.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 22:21

Ohnee ik dacht even dat we 2 fotografen op 1 model hadden, maar dat is helemaal niet zo.
Dat is wel minder handig dan, maar als het niet gaat gaat het niet natuurlijk, kijk maar !

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 22:54

Ik kan wel met het ov richting iemand, maar mijn ouders willen niet dat ik zelf zo vaak moet overstappen ed, omdat ik dat niet zo vaak heb gedaan en zeker niet alleen.

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-15 23:00

Vanaf Rotterdam centraal is het iets meer dan een uur, met 1 overstap in Utrecht.

Het station ligt wel echt tegenover de enka, dus dat is wel makkelijk.

Misschien is het vanaf je woonplaats nog makkelijker, het eindstation is Ede-Wageningen.

Maar Frans stelde voor om Thirsa op te halen in Utrecht, je zou misschien ook met de trein rechtstreeks naar Utrecht kunnen gaan en de rest met hem meerijden, als hij zou kunnen natuurlijk :)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-15 23:16

Vleuten is een ander station dan Utrecht :) Dat is een overstap op .. eh, sprinter richting Den Bosch volgens mij.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 01:13

xBVN schreef:
Als ik zo even teruglees en opzoek waar iedereen vandaan komt, lijkt het er niet op dat er iemand uit die buurt komt. Alleen van Jiska en Frans weet ik het niet zeker...

Begrijpelijk Karen ! Het is ook geen probleem als je een keer een ronde overslaat, maar dat moet je wel zelf willen natuurlijk haha

Jiske komt uit Leusden geloof ik en ik uit Alphen aan den Rijn.

JAZZ4ff

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 01:24

Courses schreef:
Vleuten is een ander station dan Utrecht :) Dat is een overstap op .. eh, sprinter richting Den Bosch volgens mij.

Is maar 10min. met de trein van Utrecht Centraal en dat 4x per uur.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 08:07

xBVN schreef:
Vanaf Rotterdam centraal is het iets meer dan een uur, met 1 overstap in Utrecht.

Het station ligt wel echt tegenover de enka, dus dat is wel makkelijk.

Misschien is het vanaf je woonplaats nog makkelijker, het eindstation is Ede-Wageningen.

Maar Frans stelde voor om Thirsa op te halen in Utrecht, je zou misschien ook met de trein rechtstreeks naar Utrecht kunnen gaan en de rest met hem meerijden, als hij zou kunnen natuurlijk :)

Utrecht zou perfect zijn! De bus gaat daar rechtstreeks heen!

xBVN

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 10:15

Komt die bus dan ook langs station Vleuten ? Dan zou je misschien met Frans mee kunnen rijden.

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 10:23

Nee helaas niet. Weet iemand hoe het zit in Utrecht ivm de tour de France? Ik kan aan mijn moeder vragen om me daarheen te brengen. Want vanaf daar gaat een rechtstreekse trein naar Ede-Wageningen (daar zou ik moeten uitstappen denk ik?)