JAZZ4ff schreef:Courses schreef:Ohhh okee, maar misschien vanaf Utrecht?
Kan je naar station Vleuten komen, kan ik eventueel daar op halen.
Hey Frans, leuk dat je er bij bent!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xBVN schreef:Graag Melissa !
Ik had net vanalles uit de sale van de h&m besteld, staat er als leverdatum 2-6 Juli, hopen dat het er dus 2 of 3 Juli is
Edit: en Rosanne meldt zich zojuist af....
Ik ga snel mingming, de volgende reserve, een berichtje sturen. Hopen dat ze kan !
xBVN schreef:Super zo'n snelle reactie !
Kijk anders even naar het moodboard op de eerste pagina, en wat je in de stijl hebt.
Waar kom je vandaan als ik vragen mag ? Anders kun je misschien nog met iemand meerijden als je ouders je niet zouden kunnen brengen.
xBVN schreef:Als ik zo even teruglees en opzoek waar iedereen vandaan komt, lijkt het er niet op dat er iemand uit die buurt komt. Alleen van Jiska en Frans weet ik het niet zeker...
Begrijpelijk Karen ! Het is ook geen probleem als je een keer een ronde overslaat, maar dat moet je wel zelf willen natuurlijk haha
xBVN schreef:Vanaf Rotterdam centraal is het iets meer dan een uur, met 1 overstap in Utrecht.
Het station ligt wel echt tegenover de enka, dus dat is wel makkelijk.
Misschien is het vanaf je woonplaats nog makkelijker, het eindstation is Ede-Wageningen.
Maar Frans stelde voor om Thirsa op te halen in Utrecht, je zou misschien ook met de trein rechtstreeks naar Utrecht kunnen gaan en de rest met hem meerijden, als hij zou kunnen natuurlijk