Fotomeeting Holterberg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 08:23

Oja zou ik doen. Nu aant werk dan zal ik vanmiddag even de lijst updaten. Maar we zitten nog steeds op twee. Dus wat doen we?

Jets

Re: Fotomeeting Holterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:06

Gewoon door laten gaan, volgens mij genoeg mensen die het geen probleem vinden :)

nobje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:14

Koekeroekus schreef:
Oja zou ik doen. Nu aant werk dan zal ik vanmiddag even de lijst updaten. Maar we zitten nog steeds op twee. Dus wat doen we?

Het lijkt mij eerlijk gezegd wel heel hard werken voor de dames met de 2 foto toestellen...
Want het zijn best veel modellen. Ben vanmorgen bij mijn paard geweest... en zijn zwarte vriendin heeft duidelijk andere graas opties gevonden O:) ...

Afbeelding

dus ik ben niet erg blij... dat ziet er boven mijn dressoir niet |( erg mooi uit.
Maar ik overweeg nu om een meeting te zoeken die wat later in het jaar is, en de hei aan me voorbij te laten gaan. De aardige dame met paard die ik mogelijk mee zou nemen, heeft onder voorbehoud een trailer gehuurd. Ik weet alleen niet of Amanda die met mij meekomt de extra reistijd zou maken naar Markelo. Maar goed ik ga het nog even overleggen & overwegen.

Net als 1 van de vorige dames voel ik me er wat ongemakkelijk bij... anderzijds is het ook niet zeker of de meeting überhaupt doorgaat. Zoals ik zag hebben andere ook al andere verplichtingen op die dag aangenomen, en weet de TS ondanks al haar harde werk en onderzoek ook niet of ze het door zal laten gaan of niet...
En ik had al ergens begrepen dat een andere datum geen optie was...

[/quote]

door Koekeroekus » 44 min geleden

Antwoord met een citaat

Bericht door jabbie » 46 min geleden

is het handig om vandaag te beslissen wel/niet doorgaan?
Ik heb inmiddels een familieverplichting 's middags... als het doorgaat zou ik dus wel graag 's ochtends willen (aangezien JoanneE ze niet allemaal mee neemt, zou dit waarschijnlijk kunnen?)

[/quote]

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:33

Maar ik heb aangegeven dat ik dat zelf in ieder geval geen probleem vind ;) Ik heb met moeite vrij gevraagd voor deze dag, dus als het nu niet doorgaat zou ik dat niet echt leuk vinden. Volgens mij was er ook een paardje met zomereczeem en die kwam ook, dus of je wel of niet wil komen met je paard is aan jou, haha.

Zullen we bij deze gewoon afspreken dat het doorgaat? Word een beetje gek van het wel niet, terwijl er volgens mij genoeg mensen voor zijn, haha.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:34

Ik vind het echt top hoeveel tijd koekeroekus in deze meeting steekt! Dit voorop!
Maar het voelt wel bezwaarlijk hoeveel modellen (en dan nog alle tijd die daarna in het bewerken etc. zit) de twee fotografen dan op de foto zetten. Ook al heeft jetske al aangegeven dat het niet uitmaakt. Als amanda er ook zo over denkt, wil ik wel komen. Maar snap ook dat er modellen zijn die de afstand, toileteertijd etc. te veel vinden voor twee fotografen.... Ik ben namelijk zelf ook ruim 45 min. onderweg om bij de Borkeld te komen en die van mij gaat wel in de knotten dan (heb ook concours de dag erna, dus dat scheelt zondag weer :o )

Ik heb er alle begrip voor als deze meeting niet door kan gaan, hoe jammer ook. Als het wel doorgaat wil ik nog wel overwegen om mijn model thuis te laten en dan in de ochtend te komen fotograferen (wel beginnend en kan poosje duren voordat ik foto's kan laten zien, aangezien ik andere meeting nog moet uitwerken) ;s middags kan ik dus niet lang en daarnaast moet ik nog een extra accu bestellen voor de camera... :o

edit:: Wat een top instelling jetske!! Als amanda er net zo over denkt dan kan het inderdaad doorgaan!! Komen alle modellen eigenlijk ook nog?

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:46

Inderdaad, ze heeft al zoveel geregeld en bekeken! O.a. een reden om het door te laten gaan, haha. (Ja ik wil heel graag dat het door gaat, valt het al op? :') ) Nee maar serieus heel fijn dat ze dat allemaal doet!

Amanda heeft inderdaad nog niet gereageerd, dus ik hoop dat zij het ook goed vindt. En dan is het ons probleem met het nabewerken etc. haha! Ik snap dat het misschien veel werk is als er "maar" twee fotografen komen, maar beter iets dan niets toch? Als je het de moeite niet waard vind, dan is het je goed recht om dan toch niet te komen natuurlijk.

Als je wil komen fotograferen is dat natuurlijk top, maar als je met je paardje komt ook ;) Ben zelf ook beginnend, maar vind het heel leuk, zo kunnen we ook wat van elkaar leren! Als je nu al aangeeft dat het even kan duren dan is dit geen probleem toch? Beter laat dan nooit, en beter iets dan niets haha.

In het topic waar we fotografen zochten heeft ook al iemand zich gemeld. Diegene dacht ook dat het wat langer ging duren voor ze de foto's af had, maar dat lijkt me geen probleem. We kunnen nu blij zijn met alle fotografen die zich melden!

Ik heb op vraag en aanbod facebook pagina's uit verschillende plaatsen (heino raalte zwolle +weggeefhoek) een oproepje geplaatst. Heb hier wel al wat reacties op, maar helaas kunnen de meesten niet. Er worden wel veel mensen getagd door andere mensen, dus dat is nog even afwachten! Daarnaast had ik iemand uit Zwolle gevraagd, die zou misschien alleen de middag kunnen, maar daar heb ik nog geen antwoord op! Dus ik laat jullie nog weten of zij ook kan komen fotograferen ;)

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 09:51

Ja hoor, we hebben fotograaf nummer 3!! *\o/* Sure_lee _/-\o_

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:02

*\o/* *\o/* *\o/*

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 10:16

Gi heeft op een stuk van 30cm breed, 30cm van zijn manen af -O- Wat hij daar nou mee uit heeft gehaald. Balen zeg. Misschien ga ik ze maar vlechten, even kijken hoe ik er nog wat toonbaars van kan maken.

Maar wel super dat er een fotograaf bij is! Ik ga definitief een trailer regelen (meestal levert dat geen problemen op)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:17

-O- Ahum, mag ik dan vervelend zijn en mijn plaatsje ruilen met Shirley/Sure_Lee? Want ik vind Markelo toch wel een beetje ver, nu mijn lift niet doorgaat ;)
Ik moet er nl. er wel heen treinen, en hoe verder, hoe vroeger ik van huis moet naar de trein en dat vindt mijn moeder niet zo tof, want die moet me brengen (geen busvervoer in het weekend)
Sorry voor deze late beslissing nog, maar t'is ff niet anders... :(
Jullie desondanks wel veel plezier gewenst!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 11:45

Heeft Nobje al besloten niet te komen met haar paard dan?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 13:38

Ach kom op hè. Iedereen doet zijn best er wat van te maken en iedereen blijft zich af melden. Ik word er nu toch echt nogal chagrijnig van. Nu hebben we dus twee fotografen weer. Surelee en jetske. Als Jabbie en Mariska afmelden zitten we op 6 modellen. Dat is dan al een mooier aantal als we maar twee fotografen hebben.

Dan hebben we aan model nog

Pino van mij
Kaliber van thirza
Donja van bas
Waomi van Eva
Noeka en Givenchy van joanne

En dan hebben we aan fotografen nu dus jetske en sure lee.

Edit: en die fotograaf van bas die alleen smiddags kon. Kwam die nou nog?

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 13:49

Er waren toch al 2 fotografen, nu 3?

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 13:51

Nee Amanda heeft zich toch afgemeld

J_E

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:01

Oh ja, haal namen door elkaar.

jabbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:13

Had mij nog niet afgemeld als model, maar ik heb er wel vrede mee om niet te komen.
6 modellen is waarschijnlijk ook beter te doen voor 2 fotografen en aangezien ik er als laatste bij ben gekomen, blijf ik dan thuis zaterdag!

scrappiecoco

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 14:20

Amanda kan misschien wel met mij meerijden. Ik heb net een pb gestuurd.

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 15:18

jabbie schreef:
Had mij nog niet afgemeld als model, maar ik heb er wel vrede mee om niet te komen.
6 modellen is waarschijnlijk ook beter te doen voor 2 fotografen en aangezien ik er als laatste bij ben gekomen, blijf ik dan thuis zaterdag!

Ik zei ook als. Weet ook niet of Mariska nou echt heeft af gemeld. Maar je mag nog altijd komen hoor !

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 17:19

Oh dat is ook jammer als mensen zich nu nog gaan afmelden...

baszo17

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 18:38

mijn fotograaf kan niet helaas.
moet wel eerlijk zeggen dat ik het echt jammer vind van alle afmeldingen plots...

Ik ga me niet afmelden maar als het plots niet door zou gaan vind ik het geen probleem... :oo

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:20

Jammer inderdaad dat Amanda nu ook ineens afzegt. Het zou top zijn als ze toch nog met jou mee kan rijden scrappiecoco!

EvaC

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:22

oliebol oliebol oliebol! Kom net op stal, heeft ze een ijzer afgetrapt. Ga zo even overleggen met de staleigenaar wat wijsheid is. Woensdag komt de smid pas weer. Ik denk dat als we haar gewoon op zachte ondergrond laten lopen het niet zo'n probleem is. Grrrr... Paarden!!

Jets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:23

Hahaha volgens mij gaat echt alles mis bij deze meeting :')

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-08-14 19:49

He dames, ik twijfel. Twijfels over of we het door moeten laten gaan. Aan de ene kant heb ik er heel veel zin in maar ook ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik heb nu echt geen idee meer wie er nou wel willen en komen en wie niet. En ik moet nu opeens vrijdagavond werken tot drie uur snachts dus ik lig niet heel vroeg in men bed. Op zich niet zown probleem maar dan kan ik smorgens niet even helpen op starten. Ga ook wel van uit dat jullie dat heel goed zelf kunnen hoor. Of we moeten alles in 1 middag doen. Als we inderdaad 6 modellen hebben zou dat wel kunnen denk ik. Dan duurt de dag ook niet zo lang.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-14 19:52

Ik heb me aangemeld als fotograaf om jullie uit de brand te helpen. Maar als het uiteindelijk toch niet door zou gaan vind ik dat niet erg.