Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Koekeroekus schreef:Oja zou ik doen. Nu aant werk dan zal ik vanmiddag even de lijst updaten. Maar we zitten nog steeds op twee. Dus wat doen we?
...
erg mooi uit.
Ik heb met moeite vrij gevraagd voor deze dag, dus als het nu niet doorgaat zou ik dat niet echt leuk vinden. Volgens mij was er ook een paardje met zomereczeem en die kwam ook, dus of je wel of niet wil komen met je paard is aan jou, haha.
)
) Nee maar serieus heel fijn dat ze dat allemaal doet!
Ben zelf ook beginnend, maar vind het heel leuk, zo kunnen we ook wat van elkaar leren! Als je nu al aangeeft dat het even kan duren dan is dit geen probleem toch? Beter laat dan nooit, en beter iets dan niets haha.
Sure_lee
Wat hij daar nou mee uit heeft gehaald. Balen zeg. Misschien ga ik ze maar vlechten, even kijken hoe ik er nog wat toonbaars van kan maken.
Ahum, mag ik dan vervelend zijn en mijn plaatsje ruilen met Shirley/Sure_Lee? Want ik vind Markelo toch wel een beetje ver, nu mijn lift niet doorgaat 

jabbie schreef:Had mij nog niet afgemeld als model, maar ik heb er wel vrede mee om niet te komen.
6 modellen is waarschijnlijk ook beter te doen voor 2 fotografen en aangezien ik er als laatste bij ben gekomen, blijf ik dan thuis zaterdag!