Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:ik vond de ochtendgroep echt leuk met hele lieve en leuke modellen! Geweldig dat de modellen zo enthousiast waren!Ben benieuwd naar alle resultaten!
Voor de middagmodellen: Ik ben na de ochtend naar huis gegaan omdat ik wat onenigheid met de 'organisatie' had. Ik vond dat er verkeerd gehandeld werd waardoor ik besloot om te gaan. Ik wil mijn dagen vullen met plezier en ik had er geen plezier meer in. Mocht je nou denken: 'goh, ik vind haar foto's wel heel gaaf' dan kom ik graag eens langs om je paard/pony alsnog op de foto te zetten, ik ben toch bezig met mijn portfolio! Dus dan zie ik je pb'tje wel langskomen![]()
Ik ga nu de laptop even her-installeren en hoop nog wat foto's in dit topic te kunnen knallen!
pimaude schreef:De communicatie was echt poedersuiker en na de opmerking van die ochtend was ik er al meteen wel klaar mee.
Suusje92 schreef:pimaude schreef:De communicatie was echt poedersuiker en na de opmerking van die ochtend was ik er al meteen wel klaar mee.
dan vraag ik me af welke opmerking. en alsnog dan had je nog wel even kunnen vermelden netjes wat er gaande was, dan hadden we het ter plekke kunnen oplossen of kunnen verbeteren. Je kan dan wel.klaar zijn met iets, maar er van weglopen werkt niet. Misschien een tip voor de volgende meeting, mocht de communicatie weer "poedersuiker" zijn, wees dan volwassen en meld het even netjes met de organisator dat je het er niet mee eens bent. Staat wat professioneler. Weglopen van meetings geeft jou als fotograaf zijnde ook geen goed beeld. Dit is goed bedoeld advies, je kan het volwassen aanpakken of kinderachtig negeren.