Ah zo Vond het al zo jammer als ze niets te doen had. Naja, dan moet ik maar iets fantastisch maken van mijn bosje pluis. Daar valt nu eenmaal weinig eer aan te behalen
Nog paar vraagjes: - Plaatsen de fotograven nog moodboards? - Is er een groepsapp?
meppel en ommen is voor mij erg om vanuit 't Harde en heb t financieel niet erg breed en zag dat het met de scooter ook niet te doen is helemaal omdat die niet echt te vertrouwen is haha.
minikatje
Geplaatst: 10-09-14 12:16
Als je nu zaterdag met mij naar een feestje gaat dan heb je iig vervoer Naar ommen is btw soms nog goedkoper dan naar zwolle
edit: niet vanuit het harde
Laatst bijgewerkt door minikatje op 10-09-14 12:18, in het totaal 1 keer bewerkt
ik wil best natijd wat geld overmaken voor extra benzine dat is verbruikt, is alsnog goedkoper dan omrijden met het OV
apollootje
Geplaatst: 10-09-14 13:24
Ik zou eigenlijk met Pimaude meerijden, omdat het gezellig is Maar bij gebrek aan vervoer wil ik best zelf gaan en iemand oppikken. Het maakt voor mij dan vrij weinig uit of ik je bij Zwolle station oppik of ergens bij t Harde
als het kan dan graag scheelt judith omrijden, ben absoluut niet beroerd om mee te betalen aan rijkosten en of benzine, helemaal als het vanaf 't Harde is.