Fotomeeting, 2 November, Strand Egmond aan Zee

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 16:41

:j Ja hoor, er is i.i.g plaats voor één, misschien twee modellen.
En, als iemand nog een fotograaf weet, mag die ook uitgenodigd worden. ;)
Het schema is nu ff zo, de plek van Shanna_ wordt sowieso nog opgevuld, de vierde rij van de middaggroep kan bij meer fotografen nog opgevuld worden... :)

G_entle

Re: Fotomeeting, 2 November, Strand Egmond aan Zee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 17:19

Toppie! Dan meld ik bij deze aan Eline met haar paard Yentl :D

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 21:40

Ik wil graag mee als fotograaf

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 00:27

Jij stond al bij de fotografen Caithlynn! :D

Ik zal Eline erbij zetten! :))

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:42

Ik kom niet met me paard! Hij is toch slechter dan dat we hoopte :(

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 10:51

er is volgens mij nu zelfs een egmond app met daar in allerlei informatie :D

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 17:59

Ahh stond ik er al bij.
en hoe laat is het? En welk adres moet ik aan houden?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:18

Strasshorse schreef:
BELANGRIJKE MEDEDELING!

De plek staat vast: Egmond aan zee, parkeerplaats ZUID - Zeeweg, afslag Strand Zuid - Churchilllaan

Trailers kunnen geparkeerd worden bij de boten trailers, mits geen plek graag trailer afkoppelen (nadat paard uitgeladen is uiteraard) en in een gewoon parkeervak

Er is vlakbij een strandtent aanwezig waar je evt wat kunt bestellen en of naar de wc kunt.

Op het strand staan grote blauwe prullenbakken, als je troep hebt graag daar weg te gooien, zodat het strand gewoon schoon blijft en we geen klachten krijgen.

Voor de modellen:
Denk eraan dat je alle spullen gelijk meeneemt als we van de parkeerplaats aflopen. Dus als je met zadel wilt rijden etc. zorg dan dat je die spullen meeneemt of iemand hebt die het voor je mee kan nemen. Dat scheelt heen en weer lopen en een hoop tijd. Als je niet kan/durft/wilt rijden geen probleem dan kan je gewoon naar huis.
Nabestellen van foto's kan je zelf doen door de desbetreffende fotograaf te contacteren.
Van elke fotograaf ontvang je minimaal 5 foto's met logo (nabestellen en hoe dat geleverd wordt verschilt per fotograaf)

Voor de fotografen:
- Zorg dat je genoeg batterij/accu's hebt
- Zorg voor genoeg geheugen
- Vergeet dingen zoals een reflectiescherm niet als je die hebt
Het is de bedoeling dat iedere fotograaf minimaal 5 foto's, maximaal 10 foto's aflevert op webformaat met logo. Het is niet de bedoeling dat foto's na afloop gratis op groot formaat weggegeven worden, zo blijft het eerlijk onderling. Hier krijg je van mij drie weken voor, waar je ze post maakt niet uit. Geef wel een linkje door aan de modellen en wij op bokt vinden het ook leuk om een foto te zien in het topic. 
(sommige modellen hebben geen bokt, daarvan wordt nog een email adres geregeld.)

Tot slot een belangrijke mededeling voor iedereen: zorg dat je op tijd bent, zodat we het schema aan kunnen houden, vooral voor de ochtend groep erg belangrijk omdat we anders in de knoei komen met de middag groep en een pauze voor de fotografen.

En het schema tot nu toe:
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 21:53

Is het niet handiger om 1 duo van de middag dan op te splitsen zodat de modellen iig geen pauze hebben tussendoor? Lijkt mij persoonlijk iig niet zo fijn voor de modellen...Of vinden die dat geen probleem?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 22:18

Wij kunnen wel ieder apart dan Darkadia? Ik kreeg juist te horen dat de fotografen graag per twee gingen, maar ik heb idd ook geen problemen mee om solo te fotograferen... ;)
Zo beter?
Afbeelding

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 23:27

Ik weet niet wat de anderen willen, maar ik vind het geen probleem hoor om in mijn eentje te staan. Mochten zich nog fotografen aanmelden kunnend die aansluiten natuurlijk :)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 00:17

Ik heb alleen (merk ik net :') ) geen vervoer om de ochtend aanwezig te zijn, dus ik geef de meeting bij deze weer terug aan Strasshorse! :+

Als er nog aan of afmeldingen komen, kan dat wel in het topic, toch?
Ik reis dan met één van de middagmodellen mee en fotografeer wel de ochtendgroep... :)

Zou leuk zijn als iemand nog een fotograaf wist die mee wou; die kan dan op mijn plek in de ochtendgroep en bij Darkadia of mij in de middag!
Zoals het er nu uitziet qua voorspellingen hebben we er best lekker weer bij! *\o/*

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:55

Ik baal zooooo ontzettend! Me paard is er zo aan toe dat ik hem 5x per dag moet behandelen. En ik heb niemand voor me die hem wilt doen voor me het weekend. Heb het hele weekend gezocht sinds dat ik het vrijdag weet omdat ik heel graag naar Egmond wilde as zondag. Maar het lukt me niet om te komen. Het is ook te ver weg voor me om 1 dagdeel te komen!

Keek er echt naar uit om te komen!

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:50

Jammer Leprycorn! Maar paard gaat toch voor hè, er komt vast van het voorjaar nog wel een vervolgmeeting! :j
Sterkte met je paard!

Keell94

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-14 01:45

Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik zondag 2 nov moet werken.
Wij zijn eens in de zoveel tijd een keer open op zondag van 12 tot 5 en uiteraard moet ik werken.
Mijn collega zou voor mij invallen maar zij zit met een zware knie blessure waardoor ze er een paar weken uit ligt.

Ik zal zelf dus helaas niet aanwezig kunnen zijn die dag, maar neem wel evengoed nog steeds alle taken op me tot dan.
Ik wilde _l_amanda_l_ vragen mij die dag op te vangen maar zij gaf zelf al aan dat ze er in de ochtend zelf ook helaas niet bij kan zijn, amanda alsnog heel erg bedankt voor het mee denken, regelen en het maken van de schema's,

Baal er echt ontzettend van dat ik toch moet werken want ik ging ervan uit dat ik gewoon vrij zou hebben
is er iemand die de ochtend op zich zou willen nemen?

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:25

Wat jammer allemaal! Is het nog wel haalbaar om door te laten gaan?

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:31

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is flink in mijn rug geschoten.
Ik lig nu het grootste deel van de dag plat.
Het is niet reeel om te denken dat ik 2 november alweer met mijn paard op stap kan.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:52

Wie zijn er nu nog over? Dan Miss schema aanpassen daaraan en zien of dat haalbaar is?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 14:03

:Y) Oh, gaat lekker hier!

Beterschap Myca, klinkt goed pijnlijk :(:)

Jammer Strasshorse, wel balen als je ineens toch moet werken ja... -O-

Dan ga ik nog wel even een keer aan het schema sleutelen, zal op FB een oproepje doen voor een paar fotografen, ken er wel een paar in noord en zuidholland..

Ik kan misschien toch wel s'ochtends erbij zijn, maar mijn lift (een van de modellen) heeft nog nooit zo ver (vanaf Friesland is het best een end) met haar autootje gereden, dus het is ff afwachten of het ons gaat lukken :D

Ik wou het -aangezien het best mooi weer schijnt te worden- toch wel door laten gaan, al-dan-niet in miniatuurvorm.. ;)

Ik kom er vanavond nog even op terug met nieuw schema, zo naar mn werk..

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 16:54

:Y) Werk verzet naar morgen (fiets kapot -O- ) dus kan nu mooi ff aan het schema beginnen.
Al mijn FB-fotovrienden hebben al wat anders, helaas, t' is ook zo kort dag...

Maar, ik stel dan voor dat we de 6 modellen die er nu nog over zijn (G_entle, Eline, nobje, Trudy, NathalietjeB en heleenxx) tot één groep samenvoegen. Voor de fotografen is het dan íets meer werk in één stuk (we kunnen wel een kleine pauze invoegen als jullie dat willen) maar het is een beetje onnodig om in twee groepen te werken als er maar 20 min. portretwerk voor de ochtendgroep is. Dan kan het ook iets meer op de middag plaatsvinden en de mensen die daarna nog even over het strand willen rijden, hebben daar dan de tijd voor (als je er dan toch bent... ;) )

Ik zal nog een oproepje plaatsen op [BM] ofzo, en anders doen we het maar met 4 fotografen..
Het weerbericht zegt tot nu af en toe zon, 14 graden en droog, dus daar zie ik (nog) geen reden het niet door te laten gaan! ;)

aniek1985
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 17:42

Ik heb niet alles bijgelezen, zag het oproepje op Facebook voorbij komen. Maar als het 1 groep word tot hoe laat duurt deze meeting dan.
Ik kan eventueel wel komen fotograferen, maar ik moet om half 3 op mijn werk zijn.

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 19:59

ik las dat er ook een app is ? kan ik toegevoegd worden ?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:14

:Y) nou, dat was een idee van TS, en die gaat nu niet meer... Dus wat mij betreft (ik heb geen iphone) doen we het met het topic voor de info :j
Ik ga jullie vanavond nog een pbtje sturen met het nieuwe schema en het mobiele nr van G_entle, die kent de omgeving en kan helpen bij mensen die het niet kunnen vinden! :)

Steph_Lana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:19

ahh oke..
parkeren kost 5 euro toch?

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 20:51

de anwb routeplanner zei gratis, maar misschien dat iemand uit dit topic het weet? Ik ben nl. nog niet eerder in Egmond aan Zee geweest.. :)

Hier het meer recente schema:
Afbeelding
grotere, meer leesbare versie

Nog ff de laatste info-post geherhaald..
Strasshorse schreef:
BELANGRIJKE MEDEDELING!

De plek staat vast: Egmond aan zee, parkeerplaats ZUID - Zeeweg, afslag Strand Zuid - Churchilllaan

Trailers kunnen geparkeerd worden bij de boten trailers, mits geen plek graag trailer afkoppelen (nadat paard uitgeladen is uiteraard) en in een gewoon parkeervak

Er is vlakbij een strandtent aanwezig waar je evt wat kunt bestellen en of naar de wc kunt.

Op het strand staan grote blauwe prullenbakken, als je troep hebt graag daar weg te gooien, zodat het strand gewoon schoon blijft en we geen klachten krijgen.

Voor de modellen:
Denk eraan dat je alle spullen gelijk meeneemt als we van de parkeerplaats aflopen. Dus als je met zadel wilt rijden etc. zorg dan dat je die spullen meeneemt of iemand hebt die het voor je mee kan nemen. Dat scheelt heen en weer lopen en een hoop tijd. Als je niet kan/durft/wilt rijden geen probleem dan kan je gewoon naar huis.
Nabestellen van foto's kan je zelf doen door de desbetreffende fotograaf te contacteren.
Van elke fotograaf ontvang je minimaal 5 foto's met logo (nabestellen en hoe dat geleverd wordt verschilt per fotograaf)

Voor de fotografen:
- Zorg dat je genoeg batterij/accu's hebt
- Zorg voor genoeg geheugen
- Vergeet dingen zoals een reflectiescherm niet als je die hebt
Het is de bedoeling dat iedere fotograaf minimaal 5 foto's, maximaal 10 foto's aflevert op webformaat met logo. Het is niet de bedoeling dat foto's na afloop gratis op groot formaat weggegeven worden, zo blijft het eerlijk onderling. Hier krijg je van mij drie weken voor, waar je ze post maakt niet uit. Geef wel een linkje door aan de modellen en wij op bokt vinden het ook leuk om een foto te zien in het topic.
(sommige modellen hebben geen bokt, daarvan wordt nog een email adres geregeld.)

Tot slot een belangrijke mededeling voor iedereen: zorg dat je op tijd bent, zodat we het schema aan kunnen houden, vooral voor de ochtend groep erg belangrijk omdat we anders in de knoei komen met de middag groep en een pauze voor de fotografen.