Fotomeeting honden Friesland: zondag 28 Sept. Beetsterzwaag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SummerRemedy

Re: Fotomeeting honden Friesland: zondag 28 Sept. Beetsterzwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:14

De andere hond van ZoZenn denk ik. Alleen Boy is inmiddels afgemeld en het is ook nog onduidelijk of Ilse en Megane komen..

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:27

He leuk ik mag samen met Jolanda werken!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:30

Froukje_J schreef:

Eventueel heb ik ook nog wel een model...
alleen op het moment een echte puber(6maand oud labradorxstabij) kan alleen geen 2 dingen tegelijk haha

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 20:33

Als jullie modellen tekort komen heb ik er wel 1 of 2 (zwart witte border collie reu van 2,5, kan trucjes en frisbeen, en een bruin driekleur border teefje van 13 weken)
Heb de meeting steeds gevolgd maar wist niet zeker of we thuis zouden zijn.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:06

We hebben modellen zat lijkt me :j Zeker met maar een redelijk beperkt aantal fotograferen zou ik liever niet meer veel modellen erbij zien (Ik weet niet of ik hierin de enige ben?)
Wat ik ovigens niet helemaal snap; waarom zit er overal steeds nog 5 minuten extra tussen? We zijn dan al met al een flinke 2 uur bezig met alleen nog maar portretfoto's?
Daarbij lijkt het me fijn ook duidelijkheid te krijgen wanneer welke hond is?

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:22

Meer modellen lijkt mij ook niet nodig idd. Ik wil wel graag in de ochtendgroep, weet niet wat de rest wil?

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:25

Dan kom ik gewoon te fotograferen!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:28

Senna zal de hele dag al aanwezig zijn aangezien mijn vriendin haar begeleid die dag :j Ochtend of middag maakt voor ons niet uit :)

TeSzZz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:32

Tigress schreef:
We hebben modellen zat lijkt me :j Zeker met maar een redelijk beperkt aantal fotograferen zou ik liever niet meer veel modellen erbij zien (Ik weet niet of ik hierin de enige ben?)
Wat ik ovigens niet helemaal snap; waarom zit er overal steeds nog 5 minuten extra tussen? We zijn dan al met al een flinke 2 uur bezig met alleen nog maar portretfoto's?
Daarbij lijkt het me fijn ook duidelijkheid te krijgen wanneer welke hond is?

Helemaal goed hoor :) de posts boven mij leken daar wat over te twijfelen dus vandaar mijn reactie. Veel plezier iig zondag!

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:40

Froukje_J schreef:

Jeej *\o/*

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:47

Wil geen zeikmiep zijn hoor, maar half 10 geweest en nog geen Risje..Ik had inmiddels eigenlijk al meer nieuws verwacht. Wellicht is ze nog bezig met typen, dan heb ik niks gezegd :Y)

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:15

Nou ja, uiteindelijk praat ze via SummerRemedy, maar of dit zo gaat werken weet ik niet...

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:19

Kan iemand haar intussen hier niet heen bonjouren die in de groep zit? Ze is wel online geweest op bokt maar niks gereageerd :?

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 22:44

Tsja, heb alles bijgelezen en vindt het wel erg bijzonder om te lezen dat sommige mensen hier precies weten waar ik tussendoor wel n niet tijd voor heb. Dat ik online ben geweest maar hier niet (ben net pas thuis, dus hoezo online geweest).

Ik snap best dat jullie duidelijkheid willen, maar waarom wordt er dan door de meesten hier niet gereageerd op vragen die gesteld zijn? Wordt er geklaagd over dat er dingen geregeld worden in de app terwijl dit niet het geval is en dat ook nooit beweerd is. Maar helemaal jammer dat er aantal mensen klagen die zelf niet hebben gereageerd op vragen, niet aanmelden voor de app (dus niet toegevoegd kunnen worden). En tsja, eigenlijk helemaal geen zin om uberhaupt dingen uit te moeten leggen als toch alles al voor / over mij / de meeting bepaald is.

Weet je bij deze, ik heb er zo absoluut geen zin meer in. En ook vervoer is lastig, dus alles opgetelt......Had een heel bericht klaar staan, maar laat maar. De sfeer is dusdanig negatief geworden dat het voor mij zo niet meer hoeft. Kom op zeg, hoe hier door sommig gesproken wordt.......Kan me totaal niet voorstellen dat wie dan ook zin heeft in degelijke negatieve sfeer die wordt neergezet.

En ja, ik weet dat er twee kanten aan zitten en ik dus ook "meespeel", maar oordelen zonder vragen en wel klagen is wel heel makkelijk.

Voor mensen die meer informatie willen weten, pb staat open. Hier zal ik niet meer bijlezen.

Veel plezier allemaal, zitten prachtige honden en goede fotografen bij. Leuk ook dat er ook beginnend fotografen bij zitten. Dus dat komt vast goed.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 23:02

Prima, maar dan weten we dat in ieder geval. De meeting kwam dichterbij en dichterbij, en je reageerde niet hier. Hoezo online geweest? Aangezien bokt die dingetjes laat zien := Daarin was te zien dat je, toen ik keek de eerste keer, een kwartier geleden online geweest was.
Als organisator van de meeting hoor je constant dit topic bij te houden om op die manier de deelnemers op de hoogte te houden van alles. Als het adres geregeld is, meld je dat zo spoedig mogelijk. Als er een opzetje van het schema is, meld je dat. Misschien niet leuk, maar het zorgt wel voor duidelijkheid, en nogmaals; dat hoort erbij als je een meeting organiseert.

De sfeer is niet negatief...We zitten hier met allemaal mensen die zin hebben in de meeting, maar geen idee hebben waar we nu aan toe zijn.
Negatief naar jou toe gezien misschien, maar dat komt vanwege het nalatige reageren en we vervolgens te horen krijgen;
Citaat:
Heb haar al op het topic gewezen maar ze zegt dat ze geen tijd heeft om hele dagen het topic bij te lezen, dus ja.. :')

Ja, dan schiet dat bij mij ook verkeerd. Geen tijd? Dan moet je ook geen meeting overnemen, of het op zijn minst melden dat je druk bent, zodat de deelnemers weten waar ze aan toe zijn.

Maar goed, al met al prima. Ik wens jou alvast een prettig weekend toe, en het lijkt me dat de organisatie verder goed zal komen :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 23:20

Mooi verwoord Tigress. :)

Ik heb je ook vervoer aangeboden, maar als je het topic niet bijhoudt? Aanbod staat nog steeds?

Zullen we nu overgaan naar praktische zaken buiten de app om? Er is op Bokt een speciaal stuk voor fotomeetings, laten we het daarbij ook houden. :)

My_Shadow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 00:08

Hoi,
Ik ben net thuis van het werk, ook morgen ben ik druk ik heb eerst stage en daarna tot 23:15 werken. Maar ik kijk al héél lang uit naar de fotomeeting. Met plezier zou ik helpen, zowel op de dag zelf als vooraf. Denk dat het voor iedereen prettig is als we met zijn allen proberen ons steentje bij te dragen. Zodat we zondag een leuke, gezellige meeting hebben. Het gebied zelf ken ik alleen niet.

Ik ga er vanuit dat ieder die een meeting georganiseerd hier (op zijn eigen manier) zijn best voor doet. Onderschat het ook zeker niet, het kost veel tijd en energie!
Wel vind ik het jammer dat er nu mensen afhaken... Ik zou graag willen vragen welke modellen en welke fotografen er nog gemotiveerd zijn om mee te gaan, wie weet het zeker en wie twijfelt nog?

Nog even twee vragen:
Ik had Risje een PB gestuurd, je zit met vervoer, heb je een voorstel gedaan maar hier heb je niet op gereageerd. Ook heb ik je mijn telefoonnummer gestuurd & mail maar ook ik zit niet in de app. Heb je mijn berichten wel gekregen/gelezen? Ze staan wel "genoteerd" als gelezen.

Het geldt nog steeds, als het op de route ligt kunnen mensen met ons mee rijden!! Dit geldt dus niet alleen voor Risje, iedereen is welkom :-)

P.s: ik kan morgen niet op reageren op bokt, misschien dat ik na mijn werk nog even reageer. Maar jullie kunnen op mij rekenen dat ik zeker mee ga! Hulp nodig bij het organiseren, ik doe het met plezier!

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 05:59

Ik ga sowieso mee als fotograaf!
Kijk hier erg naar uit laten we er een gezellige dag van maken

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:01

ik ga ook sowieso mee als fotograaf!
Maar is het wel handig als nu vier, vijf verschillende mensen de organisatie gaan doen? Is het niet handiger als gewoon 1 of 2 iemanden het doen?

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:32

Ik wil ook nog graag mee als fotografe. Maar het moet wel rendabel zijn (genoeg fotografen en modellen). :j

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:41

Dit bericht plaatste ik al een tijd geleden, het aanbod staat nog steeds. Dus als risje naar Leeuwarden kan komen of met
My_Shadow mee kan rijden, is dat ook weer opgelost.

magda_90 schreef:
Wellicht al handig.

Carpoolen schreef:
magda_90
Naast mij nog plek voor maximaal 3 personen.
Route waar ik langs kom.

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:42

Iemand gaat het tabelletje voor het programma aanpassen?
Dat van mij was een opzetje, verander er gerust wat in! Want denk dat we dan ook niet zoveel tijd nodig zijn hoe het nu lijkt...

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 08:43

Ik wil zelf wel even lans het witte huis rijden om te kijken hoe en waar misschien een leuke plek is? Dat ik wat foto's er van maak ofzo?

Of weet iemand al een leuk plekje om foto's te maken?

shetlandlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 10:26

Volgens mij stond ik als 1e reserve op de lijst met mijn border collie Chudo, ik kan nog steeds komen O:)

Maaaarije

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-14 12:22

DanielleB, Misschien wel handig. dan is het ook duidelijk als we daar komen.

Ik kom ook nog steeds.
Ik wil iedereen die met hond komt vragen om Dio eerst even met rust te laten. Hij word snel onzeker van andere grote honden en op deze manier kan hij beslissen wanneer hij er klaar voor is om bij een hond te gaan kijken :)