ja maar als het een andere datum wordt kon cp112 wel weer dus dan is het niet helemaal eerlijk tegenover haar. Dan kunnen we op een zondag misschien een keer eerder beginnen
Hier in Steenwijk (7 km van Havelte) maakt niks uit natuurlijk maar hier regen veel regen
Judigno
Geplaatst: 12-08-14 09:11
In dit deel van Zwolle geen zonnetje hoor... Maar hier alleen af en toe een bui en voor de rest zon. Weeronline geeft havelte voor donderdag een 7 nu en in ieder geval geen regen in de avond! Zeggen ze nu...
Als we nou eerst eens afwachten of we donderdag kunnen gaan?
MariaMaaike
Geplaatst: 12-08-14 11:14
Helaas moet ik mij afmelden als fotograaf We zitten hier middenin een verhuizing, waarvan we dachten dat die later plaats zou vinden. Enja, dat is natuurlijk net weer rond de tijd van deze fotomeeting. Ik baal hier echt ontzettend van Echt sorry hiervoor! Hopelijk is er een reservelijst voor fotografen...
_Ilsee_
Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-14 11:16
@Yvank_ Oja dat klopt oeps
@Berdien doen we ook, mijn berichtje was meer een bedoeld om dat 4e model voor donderdag er nog bij te krijgen.
@MariaMaaike oo.. reserve fotografen hadden we zo niet maar dan is er een groepje meer met twee ipv drie fotografen..