Vlak voor de manege is een parkeerplaats en aan de andere kant van een fietspad ook, zo hoeven we niet op het terrein van de manege. Denk dat de parkeerplaats aan de andere kant van het fietspad het handigste is, dat is dichterbij een bosje. Ik weet alleen niet waar je met je paard mag komen precies (en ook niet hoe streng ze zijn)
Is er nog iemand die wil carpoolen uit de richting van Dordrecht ?
Ik heb geen idee waar het koolwaibos is, ik tik het gewoon op de tomtom in. En ik weet al helemaal niet waar die manege of parkeerplaats is.
Kan ts of taars niet even een mini plattegrondje hier plaatsen met pijlen erop hoe en wat, en waar verzamelen? Anders ben ik bang dat ik nooit aan kom haha..
Zou wel superfijn zijn, dan weet ik beetje waar ik moet zijn en hoef ik niet te stressen haha!
Ik ben er ook nog nooit geweest maar als ik bij google maps kooiwalbos intik krijg ik dit Denk dat dat de manege met de parkeerplaats is waar ik het rood heb gemarkeerd of is dat de verkeerde parkeerplaats?
Don_Zhivago
Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-14 16:37
Je ziet vanzelf mensen en trailers staan
En die weg is volgens mij niet zo lang. Als je die weg opkomt rij je langs de manege. Daarnaast is een parkeerplaats als ik de meiden begrijp en het plaatje bekijk.
Dat wat nu rood is op het plaatje is de Parkeerplaats vlak voor de manege ik denk dat daar verzamelen met trailers het beste kan. aan de andere kant (staat net niet op het plaatje boven) is wel een parkeerplaats maar die is niet zo groot en weet niet of je daar op kan keren met een trailer. Als de foto net iets uitgezoomder was zag je het park aan de linker kant
Suuszels
Geplaatst: 26-07-14 18:21
Leonie_M schreef:
Suuszels schreef:
Is er nog iemand die wil carpoolen uit de richting van Dordrecht ?
Ja graag
Wil je een pb sturen met je nummer, dan maak ik even een kleine groepsapp met Joyce (moonforever) om af te spreken?