Honden fotomeeting Huissen 8 juni

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:09

iEmmaaa schreef:
Met warm weer zijn Lancelot en ik gewoon aanwezig hoor! Haha hij neemt wel een lekkere duik int water :=

Ik heb voor hem een simpele zwart leren windhond halsband :). Ik heb trouwens nog even een vraagje aan de fotografen, is het ook mogelijk dat ik op een paar foto's samen met Lancelot er op kom? :o mijn mams wil graag een foto van ons samen :')

Ik vraag altijd zelf of je er nog bij op wilt, dus dat komt goed :P

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:10

ik denk dat dat geen probleem is. '
met de paardenfotomeeting bij rijkerswoerdse plassen (of hoe je dat schrijft) was ik toen ook mee als fotograaf. toen heb ik ook de paarden met mensen er op gezet. anderen hebben dit ook gedaan.
dan heb je sowieso ook meer afwisseling in de foto's

saskiakefie

Re: Honden fotomeeting Huissen 8 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:20

Meestal vraag ik zelf wel of je ook bij de foto op wilt, soms vergeet ik het maar herinner me er dan alsjeblieft aan. ;) Ook als je andere ideeën hebt houd je niet in

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:22

Oooh ik heb genoeg ideeën hahaha ga zaterdag even kijken of ik ergens een leuk bloesje ofzo kan scoren haha O:)

noukso

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:25

iEmmaaa schreef:
Met warm weer zijn Lancelot en ik gewoon aanwezig hoor! Haha hij neemt wel een lekkere duik int water :=

Ik heb voor hem een simpele zwart leren windhond halsband :). Ik heb trouwens nog even een vraagje aan de fotografen, is het ook mogelijk dat ik op een paar foto's samen met Lancelot er op kom? :o mijn mams wil graag een foto van ons samen :')

Ja tuurlijk! Is juist leuk samen! :)
Hoe meer ideeën hoe leuker :)

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-14 21:38

Er ligt ook een oud bootje, kan je in zonder dat je zinkt, dat zullen ook wel leuke foto's zijn! Dat wil ik graag! Hihi

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:40

MelisWess schreef:
Er ligt ook een oud bootje, kan je in zonder dat je zinkt, dat zullen ook wel leuke foto's zijn! Dat wil ik graag! Hihi

Klopt! Hier dacht ik ook al aan, alleen heb f gekeken maar er zit wel veel water in..

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-14 21:54

De halsband is verzonden :) dus hoop dat hij er morgen is

JonneN

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 07:50

Eviii_x schreef:
MelisWess schreef:

Klopt! Hier dacht ik ook al aan, alleen heb f gekeken maar er zit wel veel water in..

Dat wordt hozen dan! :=

FroukeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 08:04

Nja vigo zwemt niet hij kan wel in het water maar echt zwemmen nee ... en is een hond die alleen maar door en door en door gaat.. Maar als het gewoon niet TE warm is zoals het er nu naar uit ziet komt dat goed zijn we gewoon aanwezig

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 08:19

Hij hoeft ook niet helemaal te zwemmen, hij mag ook best wel voor in het water spelen. Dan krijg je in ieder geval het een beetje water foto's

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 08:33

Het wordt helemaal niet warm hoor Zondag, morgen wel maar zondag niet. Een hond die een beetje door het water springt kan ook hele gave foto's opleveren. ;)

FroukeW

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 08:53

Ik ben speciaal gister nog ff naar de dierenwinkel geweest voor koekjes & speeltjes enz

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:46

Denk dat mijn kleine dondersteen alleen gaat zwemmen als ik mee ga :p haha droge hond is het ;')

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:47

Lancelot gaat ook niet echt zwemmen haha hij loopt wel helemaal het water in maar wil wel altijd zijn voetjes aan de grond houden haha

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:53

Nou, pippa gaat dus wel het water in :') . Gister ging ik met evi hardlopen en pippa was mee, en ze renden super hard naar het water en ging zwemmen _O- :=

Evi en ik waren niet zo bij want toen ging ze ons bespringen :Y)

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 13:56

Julot_Engel schreef:
Nou, pippa gaat dus wel het water in :') . Gister ging ik met evi hardlopen en pippa was mee, en ze renden super hard naar het water en ging zwemmen _O- :=

Evi en ik waren niet zo bij want toen ging ze ons bespringen :Y)

Doet ze wel vaker als ze het water in is geweest :')

emmaudb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 14:01

Elmo is wel helemaal gek van water. hij gaat er in springen en doen. maarja hij is sowieso gek.

Jullie moeten echt oppassen dat je niet omver gelopen wordt

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:38

Indy gaat meestal wel het water in, em waarschijnlijk helemaal als er meer honden in gaan..

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:39

Gaan we ze trouwens nog met z'n alle loslaten aan het einde om actie foto's te maken of wat was nu precies het plan? :=

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:42

Ik denk dat mijn hond in dr eentje niet heel veel actie heeft en dan gewoon naar de andere honden rent... :')

iEmmaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 16:43

Ja dat denk ik dus ook van Lancelot... die denkt dan heeeee gezellig daar zijn honden... Doeeeei :wave: :')

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:00

MelisWess schreef:
foto locatie: Bij de muis verzamelen! Kom je met de auto? Kan je eventueel aan Anouk haar adress vragen in een pb, die woont er 5 min vandaan! Of op Parkdreef zoals je op de locatie foto kan zien. En Waterkiep is ook dichtbij.
[ Afbeelding ]

Ochtend groep:
Verzamelen om 09.45 In het weiland. Kijk op de foto van de locatie, daar verzamelen zodat de honden droog blijven voor portret foto's en eventueel actie foto's.
[ Afbeelding ]
Om 10.50 zullen we klaar zijn met de portret foto's en zullen we naar het water lopen om zwem en actie foto's te maken. Hier gaan alle fotografen op 1 hond fotograferen en de rest moet aan de kant wachten. We zullen daar kijken welke hond het eerste gaat!

Middag groep:
Verzamelen om 11.40 In het weiland. Kijk op de foto van locatie, daar verzamelen zodat de honden droog blijven voor Portret foto's en eventueel actie foto's.
[ Afbeelding ]
Om 12.40 zullen we klaar zijn met de portret foto's en zullen we naar het water lopen om zwem en actie foto's te maken. Hier gaan alle fotografen op 1 hond fotograferen en de rest moet aan de kant wachten. We zullen daar kijken welke hond het eerste gaat!

Hier staat alle info (ook over de actie foto's van de honden).

Als jullie zorgen dat jullie een speeltje bij hebben waar de hond gek op is, bereik je al een veel :).
Mocht echt niks werken, kunnen we ter plekke altijd nog overwegen dat de honden die niet alleen willen/kunnen samen of per 2 gaan.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-14 17:46

Ik neem een bal mee, maar indy geeft niet zoveel om speeltjes, maar het valt te proberen!

MelisWess

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-14 17:57

Als de hond niet met de baas wilt spelen. Kunnen we jou hond los zetten dat je hem vasthoud. En aan de overkant iemand met een hond aangelijnd staat en due weg gaat rennen en jij jou hond los laat en achter de hond aanrent... er is vast een manier voor actie..