Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zou wel een actie voor mij zijn, 's morgens paard wassen en strak in zijn velletje en dan zelf vies zijn erna
Vind ik ook wel zo mooi staan nu, hij heeft een korte sportcoupe en dan vind ik knotjes wat mooier.
Leuk als iedereen wat gevarieerd komt, dat is voor de fotografen ook prettig natuurlijk.
We zijn er nog niet helemaal over uit of ie ook gereden wordt of we het bij aan de hand werken houden, dat hangt dus wat af van hoe de dag verloopt.
hij is altijd mooi dus knotjes maakt dan niet zoveel uit. gaan ze ook los/aan de longeer lijn? Ik laat hem liever niet los namelijk.. aan de longeerlijn vind ik wel prima.

RianneH schreef:xLillith schreef:Begreep dat als er iemand uitvalt ik reserve ben? Als dat gebeurd, zou iemand me dan een berichtje op facebook (staat op mijn profiel) willen sturen? Ik kijk niet heel vaak op bokt.
Denk je dat een mobiel nummer niet makkelijker is? Mag beide, maar ik vind appen prettiger.
xLillith schreef:RianneH schreef:xLillith schreef:Begreep dat als er iemand uitvalt ik reserve ben? Als dat gebeurd, zou iemand me dan een berichtje op facebook (staat op mijn profiel) willen sturen? Ik kijk niet heel vaak op bokt.
Denk je dat een mobiel nummer niet makkelijker is? Mag beide, maar ik vind appen prettiger.
Ik heb de slechte gewoonte om m'n mobiel nooit bij me te hebben.

hopen dat het volgende week net zo soepel verloopt!EngeltjeS schreef:Wauw, ik kom net bij de plek weg, en wat ziet het er mooi uit daar!
Hopelijk blijft het mooi weer, want de paden zien er geweldig uit.
geen enorm bos maar meer dan genoeg om je mee te vermaken. Met zonsondergang is het ook prachtig en in mei staan al die bosjes in bloei, heel mooi is het dan. Volgend jaar dan nog eens doen?