En ook Gavin is klaar! Alleen Tsarina nog maar die wacht maar haha, ik ben kapot! Echt Allemaal nogmaals ontzettend bedankt voor deze dag! Ik en mijn camera gaan veel oefenen en dan zien we jullie bij een volgende meeting!
Sabine_vt
Geplaatst: 23-06-14 18:47
Hierbij 2 foto's van Tsarina en Fiero! Ik probeer voor vanavond van elk model 2 foto's erop te zetten Oei, ik zie net dat Tsarina op de eerste foto haar kont hoger heeft dan haar schoft
Tsarina
Fiero
Laatst bijgewerkt door Sabine_vt op 23-06-14 19:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik heb mijn foto's op de site gezet en ook een paar nieuwe van Wina bewerkt! Ik ga nu stoppen want ik heb vandaag een licht gekneusde schouder opgelopen dus die begint aardig pijn te doen Sorry jongens
Fiero6
Geplaatst: 24-06-14 19:45
WOW, het is echt een droom die werkelijkheid is geworden. Jullie hebben allemaal Fiero zo mooi vastgelegd, ongelofelijk! Bedankt iedereen! Wordt nog moeilijk kiezen...
Zou ik van alle fotografen een prijslijst mogen hebben voor nabestellingen?
Meerendeel van Poohtje staat erop! Morgen komen de losgooi foto's en die met Robin hopelijk morgen ook Fiero af, ben vandaag door mijn rug heen gegaan dus lig helemaal plat vandaar dat het allemaal iets langer duurt.
Anoniem
Geplaatst: 25-06-14 00:15
Prijslijst. Mag elke fotograaf quoten en zichzelf erin zetten. -----------------------