Dandy200 schreef:Helaas is mijn topper vanmiddag ingeslapen. Hij had zo veel pijn, het is beter zo![]()
![]()
![]()
![]()
[IM] Een onverwachts en oneerlijk einde♥
Jemig wat erg zeg zo snel sterkte met verlies

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dandy200 schreef:Helaas is mijn topper vanmiddag ingeslapen. Hij had zo veel pijn, het is beter zo![]()
![]()
![]()
![]()
[IM] Een onverwachts en oneerlijk einde♥
lailapri schreef:Hallo,
Ik zou heel graag gaan, maar de meiden van stal willen graag een f proef met mijn pony rijden. Na lang nadenken wil ik niet egoïstisch zijn en heb ik besloten dat hij mee mag naar de manege. Gelukkig krijgt op deze manier wel een van de andere mooie modellen een kans en jullie mogen nog altijd paaltjes van mij lenen.
Mocht de meeting om wat voor reden dan ook verplaatsen van datum dan zou ik als er mensen afvallen alsnog graag mee willen.
Gr. Mandy
Cchanny schreef:Hierbij de top 8 modellen!
Ook de reservemodellen staan op volgorde.
Wij horen het graag op tijd als je toch niet blijkt te kunnen en mocht je nog vervoer moeten regelen, probeer dat dan op tijd te regelen zodat wij niet op het laatste moment een reservemodel moeten inschakelen
Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Geslacht - Ras - Bijzonderheden
1. Boo_laura - Laura - Felix - ruin - drumhorse(shirextinker) - groot en erg braaf (1.64) - *foto*
2. Evy - Evelien - Annelien - KWPN tuigpaard - Z1 dressuur, mooie bewegingen, altijd onder de indruk, kan braaf stil staan. - *foto* *foto* *foto*
3. Dorine92 - Dorine - Vera - merrie - Fjord - Z2 startgerechtigd - *foto*
4. cindybijl - Cindy - C.L. Ravanika Aziza - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
5. _Margarita_ - Marianne - Roos - Shetlander - Z dressuur mennen - *foto* *foto* *foto*
6. Sheeltje2 - Sheila - Jasmine - merrie - Merens - mooie uitstraling - *foto*
7. Darabariton - Noelle - Dara - merrie - fries - uitstraling hengst, m2 dressuur - *foto* *foto* *foto*
8. Christel1 - Christel - Shakira - merrie - onbekend - 3 kleur - *foto* *foto*
Reserve modellen:
16. Babbelbrittx - Britt - Stoetel(born to be wild) - merrie - groninger x kwpn - Pittig, foto geniek, mooi - *foto* *foto*
17. _Margarita_ - Marianne - Farousha - arabier - ? - *foto* *foto*
18. Christel1 - Christel - Yinske - merrie - fries - fotogeniek - *foto* *foto*
19. xloveladyx - Danita - Lady Brienna van de drinkbeker - merrie - NRPS - ? - *foto* *foto*
20. 29. _KellyAV - Kelly - Varro - ? - ruin 11 jar - *foto* *foto*
21. Ambiiee - Amber - Ocho - Ruin - merens - grote charmeur en erg fotogeniek - *foto*
22. cindybijl - Cindy - Angel Elegantka - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
heidiLOVER schreef:Hierbij de top 8 modellen!
Ook de reservemodellen staan op volgorde.
Wij horen het graag op tijd als je toch niet blijkt te kunnen en mocht je nog vervoer moeten regelen, probeer dat dan op tijd te regelen zodat wij niet op het laatste moment een reservemodel moeten inschakelen
Modellen:
Boktnaam - Naam - Naam paard - Geslacht - Ras - Bijzonderheden
1. Boo_laura - Laura - Felix - ruin - drumhorse(shirextinker) - groot en erg braaf (1.64) - *foto*
2. Dorine92 - Dorine - Vera - merrie - Fjord - Z2 startgerechtigd - *foto*
3. cindybijl - Cindy - C.L. Ravanika Aziza - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
4. _Margarita_ - Marianne - Roos - Shetlander - Z dressuur mennen - *foto* *foto* *foto*
5. Sheeltje2 - Sheila - Jasmine - merrie - Merens - mooie uitstraling - *foto*
6. Darabariton - Noelle - Dara - merrie - fries - uitstraling hengst, m2 dressuur - *foto* *foto* *foto*
7. Christel1 - Christel - Shakira - merrie - onbekend - 3 kleur - *foto* *foto*
8. Babbelbrittx - Britt - Stoetel(born to be wild) - merrie - groninger x kwpn - Pittig, foto geniek, mooi - *foto* *foto*
Reserve modellen:
17. _Margarita_ - Marianne - Farousha - arabier - ? - *foto* *foto*
18. Christel1 - Christel - Yinske - merrie - fries - fotogeniek - *foto* *foto*
19. xloveladyx - Danita - Lady Brienna van de drinkbeker - merrie - NRPS - ? - *foto* *foto*
20. 29. _KellyAV - Kelly - Varro - ? - ruin 11 jar - *foto* *foto*
21. Ambiiee - Amber - Ocho - Ruin - merens - grote charmeur en erg fotogeniek - *foto*
22. cindybijl - Cindy - Angel Elegantka - merrie - arabisch volbloed - - *foto* *foto*
23. xcarlosx - Marit - Mayday - Welshcob x newforest.
Citaat:Gebruikersnaam - echte naam - website
1. heidiLOVER - Robin - Pamba Fotografie
2. Cchanny - Chantal - Shooting Shots
3. Fantabulouss - Iris - Rainbowphoto
4. Wennie19 - Wendy -
5. Lara - Lara - True Photographs
6. Marcato - Suus - Suus Fotografie
7. Leo - Marylon - Marylon Brouwer
8. Hamsterfan - Sylvana - Sylvana Dingjan Fotografie
Reserve
10. K_im - Kim - Kim Claassens Fotografie
11. Sannerebel - Sanne - Sanne Boonstra