neem een full touwhalster mee voor degene die hem nodig hebben, cob kan helaas toch niet mee.. heb der in ieder geval heel veel zin in, moet ik nog andere dingen meenemen?
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 11:02
Wat mij betreft gaat het gewoon door!
Maffe Dinks haaha.
Er fotografeert inderdaad altijd iemand alleen. Geen ramp opsich.
Ik ben nu alleen thuis bij mijn schoonouders. Wilde ik de hond uit gaan laten, en net voor ik de deur dichtgooide bedacht ik me dat ik geen huissleutels heb. Pfoeeee had mezelf bijna buiten gesloten hahaha.
Mijn telefoon zegt dat het morgen nog steeds om 1 uur kan gaan stormen maar op buienradar zie ik pas aan de eind van de middag wat.. Dus ga ik daar maar vanuit Ik ben vandaag trouwens een beetje ziek (gaat nu alweer beter dan vanmorgen) maar hoop dat ik morgen me wel weer goed genoeg voel, komen veel leuke modellen!
Ik blijf het nog even aanzien tot vanavond... Mama wilt namelijk niet rijden als ze op de middag onweer geven, een beetje gek om dan een uur te rijden voor 'niks'... Hopelijk begrijpen jullie dat een beetje.
Maar als we dan niet komen, dan zal je zien dat het gewoon een stralend zonnetje is, altijd zo poedersuiker dat je niet even in de tijd kan kijken
Snap ik Anthea! Ik hoop gewoon dat het mooi zonnig wordt morgen. Mijn telefoon geeft nergens onweer/regen/storm aan en weeronline voor zover ik kan zien ook niet, alleen rond 5-8 uur.
chriske
Geplaatst: 01-08-14 12:33
zal ik eens zeggen wat mijn tellie zegt?
EDIT: laat maar was niet veel goeds haha
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 14:56
Ik heb alvast een site gemaakt, per PB/Facebook zullen alle fotografen de inloggegevens nog krijgen.
Sorry dames, ik meld me dan toch af... Het is best een eind voor mij en gezien de weersvoorspelling (bewolkt) niet de moeite
Toch enorm veel plezier daar! Ben erg benieuwd naar de resultaten
ZoeyDercks
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-14 15:03
Oh, dat is wel jammer Joyce. De weersvoorspelling is juist goed!
Ik dacht dat ik eindelijk 6 fotografen had geregeld (Lisa van Vlaanderen gaat mee als fotografe), maar zo last minute ga ik niemand er meer bij vinden denk ik zo.