Die van mij ga ik wel echt knotten, die manen zijn echt geen pan als ze los zijn. En ik vind t mooier haha
Mijn paard heeft lekker helemaal geen wit dus biet zoveel was werk mits hij niet in de stront heeft liggen rollen. Afgelopen weekend zag hij eruit alsof ie uit de sloot kwam..
Even iets, ik plaats altijd de dag zelf of de volgende dag al sneakpeakjes op mijn eigen facebook en op mijn fotografiepagina dus voor wie dat wil volgen, mijn eigen facebook is https://www.facebook.com/jvdeberg je kan me gewoon toevoegen en mijn fotopagina : https://www.facebook.com/JvdbPhoto
Ik plaats meestal meer op mijn persoonlijke Facebook qua sneakpeakjes. (Justine van de Berg op Facebook) Jullie zijn vrij mij toe te voegen, of als je je facebook geeft wil ik wel toevoegen, dan kan ik jullie namelijk taggen en zien jullie ook dat ik iets plaats haha anders heeft het nog weinig nut
Dat doe ik indd ook, maar ik zet mijn fb er dan wel op haha
_Margarita_
Geplaatst: 09-04-14 21:02
Ik meld mij af voor de losgooi foto's. Farousha is herstellende van een blessure. Heb zondag pas voor het eerst weer gereden. Ben bang dat als ze gek doet en een misstap maakt ik weer van voor af aan kan beginnen. Maar ik kom wel en heb er veel zin in. Ze heeft haar zomervacht al en glimt als een spiegel. Dus hopelijk is er wat zon om dat te versterken.
Killyenn
Geplaatst: 09-04-14 23:17
Mijn computer staat in Glasgow dus ik kan helaas pas foto's posten als ik daar terug ben, dat is de 15de. Maar zal de foto's zsm bewerken als ik eenmaal weer thuis ben!
Zo paard heeft weer stralend witte benen en een witte staart, ben benieuwd wat daar zaterdag van over is.. ga gewoon heel vroeg heen zaterdag, kan ik nog wat schade bijwerken zo nodig.
Morgen krijgen jullie allemaal mijn mobiele nummer even
Ik heb mazzel dat Vlekkie tenminste donkere benen heeft, en een vlekje meer of minder valt gelukkig niet zo heel erg op
Als ik trouwens op de site van het KNMI kijk worden de voorspellingen steeds beter. Laatst was het nog 80% regen, daarna 60% en nu hebben we nog maar 10% kans op 0 mm regen Wel ook weinig zon voorspelt, maar daar valt beter mee te werken dan regen denk ik zo.
Met de middaggroep doen we ook op de parkeerplaats verzamelen en dan gezamelijk richting het strand lopen?
Wit vind ik echt een afgrijselijke kleur haha maardat is mijn smaak. Ik kan het wel fotograferen maar vind t doodzonde canr de foto omdat als t een beetje bewolkt is je lucht ook vaak wit is.. dan ben je een grote witte vlek zegmaar
Paard is bruin. En zelf zou ik dan een donkerblauw vest aan hebben
Marcato
Geplaatst: 11-04-14 08:57
Met wit moet je goed uitkijken dat het niet compleet uitbijt in je foto. Vooral als de zon schijnt. Maar als ik jou was zou ik het gewoon meenemen en dan terplekke bepalen wat je doet.
Persoonlijk zou ik alleen geen witte rijbroek aandoen daarbij.
Ik vind persoonlijk wit ook niet mooi. Maargoed dat is natuurlijk smaken verschillen.
Maar peesbeschermers op foto's eigenlijk ook niet, ja tenzij het moet vanwege strijken/aantikken. Anders zou ik het liefst zien dat ze niks om de benen hebben!
Killyenn
Geplaatst: 11-04-14 11:47
Kan zijn dat ik het gemist heb, maar wat is het juiste adres voor de tomtom? Geen zin om de weg kwijt te raken
Wit zou ik ook afraden, dat gaat erg snel mis op een donker paard.