Op de datumprikker sta ik als 'liever niet' maar ik kan waarschijnlijk gewoon wel . Er is een minikansje dat ik word uitgenodigd om in die tijd in Amerika te zijn, en dan laat ik dat uiteraard voorgaan, maar waarschijnlijk wordt dat een week later.
Bismarck: ik zie je even niet zo snel op de datumprikker, wat is je echte naam/ waaronder heb je die ingevuld?
Ik sta er in als Martina, dus mijn echte naam. Ik heb je gisteravond een pb gestuurd. Fout zit volgens mij aan mijn kant, had mijn oude gebruikersnaam doorgegeven.
Sorry voor als dit al eens gevraagd is, maar is er al een uiteindelijke plek en data bekend? Want OH wat lijkt mij het gaaf hiervoor model te staan! Ik kijk heel vaak kostuumdrama's, en iedere keer denk ik: ik wil ook geheel in die stijl! Is er nog plek?
ik heb het even heel druk deze dagen maar zal zo snel mogelijk weer even het lijstje goed updaten. De inschrijvingen zijn inderdaad al gesloten dus sorry maar ik ga er geen nieuwe mensen meer bij zetten (vanaf afgelopen weekend is het inschrijven gestopt). Uiteindelijk worden hier natuurlijk ook wel wat foto's geshowd dus als je benieuwd bent kun je het topic gewoon blijven volgen uiteraard
Zullen we even een afspraak maken met degene die willen gaan passen? Ik ga het liefste door de weeks ivm OV. Wie wilden er allemaal passen?
Ik kan doordeweeks helaas niet ivm met stage. Maar misschien kunnen er twee groepen van gemaakt worden? 1 groep door de weeks de andere groep in het weekend?
Als het over het passen bij mij gaat, dat doe ik niet in een weekend, dus dan wel in overleg... ik heb de 2 foto data's vrij gehouden, maar verder ben ik in t weekend echt te druk.... En wil ik wel een pb van wie er wilt lenen en passen.... Maar dat is logisch toch;-)
Er is geloof ik nog geen datum voor de bekendmaking van de modellen, maar ik zou het erg prettig vinden als dat zo snel mogelijk is, want ik vind het lastig om een datum vrij te houden.
Jis_
BKB 2025 winnaar 2D
Geplaatst: 17-02-14 16:51
Wij zijn ook wel nieuwsgierig of alle stemmen binnen zijn en welke modellen het worden.
Pff.. druk druk druk hier de laatste dagen. Ik ga er morgenmiddag even voor zitten om alles weer op een rijtje te zetten. Heb even vluchtig gekeken maar volgens mij heb ik in totaal van 6fotografen nu stemmen binnen (met mijzelf 7), wat betekend dat er nog 3 niet hebben gereageerd. Zou iedereen daar een beetje vaart achter willen zetten? Wel zo fijn voor de modellen en om het hier een beetje lopend te houden allemaal jullie horen morgen weer meer van mij.