Ik heb wat plaatjes online gezet, ga maar weer een ibuprofen naar binnen werken want ik merk dat die van vanmorge is uitgewerkt..
First_Unique
Geplaatst: 31-03-14 15:22
Wauw esmee en astrid, wat een mooie foto's al!! Ben benieuwd naar de rest!! Edit: Esmée gave foto van unique op de pagina zeg!! wauw! dankjewel! en beterschap
Ik word een beetje verdrietig van de focus van mijn camera, als er nog iemand is die een idee heeft waar het aan ligt, ik hoor het erg graag(probleem is met 3 lenzen, neem aan dat het daar dus niet zo zeer aan ligt)
astriidj
Geplaatst: 31-03-14 17:30
En de laatste...
First_Unique
Geplaatst: 31-03-14 18:28
Wauw!! Super mooi astrid!!
Edit; en Esmé goed bezig haha! Ben erg blij met die foto waar ik op zit die zullen er niet veel zijn kan ik toch nog een beetje zien hoe wij er in onze paarse outfit uit zagen :p
Hanna_94
Geplaatst: 31-03-14 19:09
De allereerste foto van mij Door het uploaden wel onscherp geworden zie ik, op pc is hij scherp. Sanne, zo ontzettend lief van je dat je foto's van mij wou nemen zonder dat ik het doorhad! Mag ik daar eentje van gebruiken voor mijn facebook-pagina?
Haha sanne, hij had de foto's nog niet geladen maar ik zag *lebber* staan en toen dacht ik, dat moet unique zijn haha hij is leuk! Precies hoe dat hij altijd is, het kusjesmonster!
Karlijn wauw! Thnx voor de foto! Ben benieuwd naar de rest!