Ondanks dat het nog geen twaalf uur is, willen we jullie niet langer in spanning houden. Na lang beraad hebben Bellavie en ik besloten dat deze meeting gewoon doorgaat. Appje van mij, ik durf het aan, jij ook? Appje terug, ik durf het ook aan. Allebei durven we het aan. Er kan een buitje komen, maar ze voorspellen dat het overwegend droog zal zijn. Dus fotografen, accu's vol, geheugenkaart leeg, camera mee. Voor de paarden vanavond of morgen nog even lekker een poets- danwel wasbeurt. Staat iedereen er weer tiptop bij. Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in. Tot morgen iedereen.
Leuk!! Nou nog zien dat ik die van mij goed schoon krijg... hij staat nu nog in de wei en hij draait door als ik hem wil wassen... als het echt niet lukt neem ik er één mee die wel op de spuitplaats kan oké?
Zelf heb ik alleen nog een verweerde hengstenketting die ik kan terug vinden. Mijn andere is zoek. Wie er nog eentje heeft liggen, willen jullie evt ook dan een hengstenketting meenemen.
SparklingApp
Geplaatst: 23-08-14 17:42
Painted is schoon en gewassen! Ik heb ook alleen een oude wat verroeste hengstenketting liggen..
Klinkt goed allemaal! Voor degenen die mijn 06-nummer willen hebben om morgen bij noodzaak contact te hebben....stuur me even een pb dan geef ik het nummer.