ik ben wel van plan om te komen met de hond, maar ik weet neit of ik actiefoto's wil laten maken. Hond heeft vorige week iets verrekt en gister met training liep ze toch niet helemaal goed, dus houd haar even redelijk rustig en probeer ongecontroleerde bewegingen uit de weg te gaan
Hooi! Ik kan morgen/overmorgen niet komen...ben vanochtend met de fiets onderuit gegaan omdat het zo glad was. Heb nu last van mn been etc. Sorry, hoop dat er nog een meeting komt met honden!
Aangezien er nu 2 fotografen hebben afgezegd en het baggerweer is... zal het gras op rijkerswoerd ook niet super zijn. Is het niet verstandig om het dan te verzetten?
Carmenxoxo
Geplaatst: 14-02-14 21:18
EmptyWords schreef:
Aangezien er nu 2 fotografen hebben afgezegd en het baggerweer is... zal het gras op rijkerswoerd ook niet super zijn. Is het niet verstandig om het dan te verzetten?
Wat gaat er gebeuren, wel of niet door? Ik moet een aardig stukje rijden naar de fotoplek en dus knap vroeg op als het doorgaat,wat geen probleem is, maar wil dat dan wel graag weten of ik wel of niet vroeg m'n bed in moet.