Fotomeeting Omgeving Arnhem Zeegbos(achter manege ruimzicht)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 23:20

lrtj_ schreef:
Kan ik ruilen mer iemand van groep 1? Ik Moet om 15:00 werken

Misschien kun je met Roxanne ruilen?

Brechtje_A

Re: Fotomeeting Omgeving Arnhem Zeegbos(achter manege ruimzicht)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-14 23:23

Goed rooster!
Kan Laura er niet gewoon bij, dan heb je er in groep 1 vijf en in groep 2 vier. In plaats van andersom :)

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-14 23:36

Brechtje_A schreef:
Goed rooster!
Kan Laura er niet gewoon bij, dan heb je er in groep 1 vijf en in groep 2 vier. In plaats van andersom :)

Ooh jaa! tuurlijk haha, helemaal niet aan gedacht :p dat is een goed iedee!
Mee eens laura?

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:04

Mooi schrema nina!
Even vraagje over het rijden, is het verplicht? En wat voor rijden dan want ufke heeft net een uierontsteking gehad dus staan we stil.....

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:50

mijn naam staat niet bij de fotografen :o , maar ik kijk anders nog wel even wat ik doe (dus laat maar even zo staan) i.v.m. eigen paard.
Is er ook een lijst met hoe de paarden er allemaal uitzien (zijn er btw ook paarden of alleen pony's?)

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:55

Julot_Engel schreef:
Mooi schrema nina!
Even vraagje over het rijden, is het verplicht? En wat voor rijden dan want ufke heeft net een uierontsteking gehad dus staan we stil.....

Rijden is geen verplichting.
Maar et is over 3 weken, Shi zei dat na een week toch weer over was?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 01:03

Als dat zou kunnen zou dat heel fijn zijn.

Mouzs_engel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 08:27

Eviii_x schreef:
Julot_Engel schreef:
Mooi schrema nina!

Oke, gelukkig. Ja dat is het over maar dan is de vraag of ik al het rijden heb opgepakt.

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 08:34

Julot_Engel schreef:
Eviii_x schreef:

Oke, gelukkig. Ja dat is het over maar dan is de vraag of ik al het rijden heb opgepakt.

Klopt, maar je moet doen wat het beste is voor je paard. Als jij denkt dat ze er last van heeft moet je het niet doen

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:25

Ik vind 10 minuten voor portretfoto's inclusief wissel wel heel kort. Of ben ik de enige?

En zijn er geen losgooi/longeer foto's? (Voor de gene die dat willen, veiligheid voor alles uiteraard, geldt ook voor rijden trouwens).

Misschien is het ook wel fijn voor de fotografen om na de portretten iets langer pauze te hebben om iets te eten/drinken bij te komen?

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 12:57

Zazzel schreef:
Ik vind 10 minuten voor portretfoto's inclusief wissel wel heel kort. Of ben ik de enige?

En zijn er geen losgooi/longeer foto's? (Voor de gene die dat willen, veiligheid voor alles uiteraard, geldt ook voor rijden trouwens).

Misschien is het ook wel fijn voor de fotografen om na de portretten iets langer pauze te hebben om iets te eten/drinken bij te komen?

Bij vorige meetin was t ook 10 minuten en dat was voor mij tijd zat. Het zal altijd wel wat uitlopen

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 14:26

10 min is opzig best kort zeker met meerdere paarden, denk aan niet mee werken enz enz.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:38

10 minuten vind ik genoeg, aangezien we veel modellen hebben.
Een ochtend en middag groep is misschien wel handig als we meer tijd nodig hebben.

En in de OP staat duidelijk dat het om portret en rij foto's gaat en geen losgooi foto's ;)

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:42

Brechtje_A schreef:
10 minuten vind ik genoeg, aangezien we veel modellen hebben.
Een ochtend en middag groep is misschien wel handig als we meer tijd nodig hebben.

En in de OP staat duidelijk dat het om portret en rij foto's gaat en geen losgooi foto's ;)

Weet ik maar anders zou ik op mn stalgenoten kunnen wachten en neel dr tussen zetten ;p

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 16:44

Naja ik zat het schema even goed te kijken en zag dat het best kon aangezien het elke keer maar 1 paard is, zat een beetje scheef te kijken.

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:21

Sorry dat van die losgooifoto's had ik even over het hoofd gezien Brechtje.

Ik vind 10 minuten echt weinig, als je ook nog eens het volgende paard moet gaan zoeken. Ochtend/middag groepen vind ik zelf fijner werken, met de fotografen in tweetallen. Dan is het ook minder vervelend voor het paard, die moeten nu 9x10 minuten leuk kijken voor de portretfoto's. Als je het in tweetallen doet met ochtend/middag groep kan je 10 minuten fotograferen per paard (in duo's) en 5 minuten voor wisselen. Of 15 minuten totaal. Dan hoeven ze maar 5x10 (of 15 min) leuk te kijken.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 17:35

Zazzel schreef:
Sorry dat van die losgooifoto's had ik even over het hoofd gezien Brechtje.

Ik vind 10 minuten echt weinig, als je ook nog eens het volgende paard moet gaan zoeken. Ochtend/middag groepen vind ik zelf fijner werken, met de fotografen in tweetallen. Dan is het ook minder vervelend voor het paard, die moeten nu 9x10 minuten leuk kijken voor de portretfoto's. Als je het in tweetallen doet met ochtend/middag groep kan je 10 minuten fotograferen per paard (in duo's) en 5 minuten voor wisselen. Of 15 minuten totaal. Dan hoeven ze maar 5x10 (of 15 min) leuk te kijken.

Geeft niet :)
Ik sluit me trouwens hierbij aan, ochtend/middag groep is wel fijn! :) Of het dan 10 of 15 minuten is, dat maakt mij niet uit, de vorige keer kon het ook in 10 minuten.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:46

Meestal heb je toch dat een paard aan de beurt is en dat er dan een stuk of 5 fotografen foto's maken ipv 1 of 2? Heeft elk paard langer de tijd lijkt me en heb je niet dat het paard er na de zoveelste keer geen zin meer in heeft. Maar correct me if i'm wrong

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:48

Kimmetjee04 schreef:
Meestal heb je toch dat een paard aan de beurt is en dat er dan een stuk of 5 fotografen foto's maken ipv 1 of 2? Heeft elk paard langer de tijd lijkt me en heb je niet dat het paard er na de zoveelste keer geen zin meer in heeft. Maar correct me if i'm wrong

Daar heeft Kim een goed punt, als je meerder fotografen per paard doet is het paard er sneller vanaf en moet die niet eindeloos stilstaan.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 18:54

Op de meeste meetingen is het zo dat je in tweetallen fotografeert, als je met 5 fotografen één paard fotografeert (portret en stand) dan loop je elkaar in de weg en krijg je veel dezelfde foto's.
Met twee fotografen kan het wel, maximaal 3 als het moet. :)
Met rij- en losgooi foto's zit je wel vaak met z'n allen rond de cirkel.

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:09

ahaa, dat is inderdaad waar bij portret. Maar komt omdat ik grote groep fotografen vaak zie, maar dan is het inderdaad bij actie foto's.

Brechtje_A

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:13

Ja, dat klopt, omdat de meeste paarden geen grote energie-boog hebben :=

Zazzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:24

Precies, voor de actie kan het met alle fotografen samen (of in twee groepen). Voor portret is tweetallen prima te doen, en dan hoeft het paard veel minder lang 'netjes' te staan.

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 01:12

Kimmetjee04 schreef:
mijn naam staat niet bij de fotografen :o , maar ik kijk anders nog wel even wat ik doe (dus laat maar even zo staan) i.v.m. eigen paard.
Is er ook een lijst met hoe de paarden er allemaal uitzien (zijn er btw ook paarden of alleen pony's?)

Ook paarden, friese & kwpn
Maar sorry :0 dat had ik niet gezien!

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-14 01:18

We hebben geen ochtend en middag groepen expres gedaan omdat het anders gewoon niet te doen is, je hebt dan 9 fotografen en 5 modellen..
Eerlijk gezegd vind ik het beter als er een fotograaf per paard is, hadden we ook op de vorige meeting en dan krijg je teminste veel verschillende foto's