lrtj_ schreef:Kan ik ruilen mer iemand van groep 1? Ik Moet om 15:00 werken
Misschien kun je met Roxanne ruilen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eviii_x schreef:Julot_Engel schreef:Mooi schrema nina!
Even vraagje over het rijden, is het verplicht? En wat voor rijden dan want ufke heeft net een uierontsteking gehad dus staan we stil.....
Rijden is geen verplichting.
Maar et is over 3 weken, Shi zei dat na een week toch weer over was?
Julot_Engel schreef:Eviii_x schreef:Rijden is geen verplichting.
Maar et is over 3 weken, Shi zei dat na een week toch weer over was?
Oke, gelukkig. Ja dat is het over maar dan is de vraag of ik al het rijden heb opgepakt.
Zazzel schreef:Ik vind 10 minuten voor portretfoto's inclusief wissel wel heel kort. Of ben ik de enige?
En zijn er geen losgooi/longeer foto's? (Voor de gene die dat willen, veiligheid voor alles uiteraard, geldt ook voor rijden trouwens).
Misschien is het ook wel fijn voor de fotografen om na de portretten iets langer pauze te hebben om iets te eten/drinken bij te komen?
Brechtje_A schreef:10 minuten vind ik genoeg, aangezien we veel modellen hebben.
Een ochtend en middag groep is misschien wel handig als we meer tijd nodig hebben.
En in de OP staat duidelijk dat het om portret en rij foto's gaat en geen losgooi foto's
Zazzel schreef:Sorry dat van die losgooifoto's had ik even over het hoofd gezien Brechtje.
Ik vind 10 minuten echt weinig, als je ook nog eens het volgende paard moet gaan zoeken. Ochtend/middag groepen vind ik zelf fijner werken, met de fotografen in tweetallen. Dan is het ook minder vervelend voor het paard, die moeten nu 9x10 minuten leuk kijken voor de portretfoto's. Als je het in tweetallen doet met ochtend/middag groep kan je 10 minuten fotograferen per paard (in duo's) en 5 minuten voor wisselen. Of 15 minuten totaal. Dan hoeven ze maar 5x10 (of 15 min) leuk te kijken.
Kimmetjee04 schreef:Meestal heb je toch dat een paard aan de beurt is en dat er dan een stuk of 5 fotografen foto's maken ipv 1 of 2? Heeft elk paard langer de tijd lijkt me en heb je niet dat het paard er na de zoveelste keer geen zin meer in heeft. Maar correct me if i'm wrong
Kimmetjee04 schreef:mijn naam staat niet bij de fotografen, maar ik kijk anders nog wel even wat ik doe (dus laat maar even zo staan) i.v.m. eigen paard.
Is er ook een lijst met hoe de paarden er allemaal uitzien (zijn er btw ook paarden of alleen pony's?)