Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xTammyy schreef:Zal het gelijk even invullen voor mij:
Eigen outfit:
Geruite blouse, spijkerbroek, western laarzen + western sporen. Hopelijk kan ik nog ergens een mooie hoed regelen en dan is mijn outfit wel af denk ikMoet alleen nog bedenken wat ik met mijn haar ga doen..
Qua make up ga ik niet teveel toevoegen aanmezelf, want volgens mij heeft een cowgirl niet absurt veel make up op![]()
Flame:
Western hoofdstel en zadel, of dat bitloos gaat zijn weet ik nog niet zeker. Als het weer het toelaat wil ik hem flink wassen, want dat is wel nodig! Zonder zadel is ook nog een optie, maar is de keuze voor de fotografen. Aangezien hij ook wat leuke kunsten kan kunnen we die dag zelf even zien waar hij zin in heeft
sMieke schreef:Paard: chester
thema: bohemian/indiaan
moodboard: moodboard
Eigen outfit:
Gouden jurkje of little house on the prairie idee jurkje. nog zoekend naar iets unieks ofzo.
basic make up, haar ingevlochten.
Chester:
touwhalster, neckrope, van alles mogelijk. Rijd hem normaal altijd bitloos met bbp of zonder iets.
ideeen, tips, inzichten van harte welkom!!
Tyrcanol schreef:oh wat jammer dat ik dit niet eerder gezien heb, had stiekem ook wel hoop gehad haha.
Met mn ponies in Welsh tenue
Veel plezier meiden!
Blingh schreef:Wit met goud. Ik ga als de zon van het weekend wel ff aan de gang, kijken hoe het uitpakt met gouden spray