Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:12

Haha goedzo, hopelijk krijgen we nog een model erbij dan! :)

Zat eraan te denken, kunnen ook een kwartier per fotograaf fotos maken, en dan daarna in de tijd die over is kan iedereen die wilt paard opzadelen en kunnen er dan nog wat rij foto's gemaakt worden. :)

Ik heb er trouwens wel echt al zin in! *\o/*

Celine_Famke

Re: Mensen in de buurt van Alkmaar, Geestmerambacht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:15

Dat is ook een idee ja :)
Even kijken wat iedereen wilt.

Ik heb er ook al echt zin in! :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:17

Eigenlijk zou het ook leuk zijn als de paarden los konden rennen, maar dat gaat 'm niet echt worden in het GMA denk ik :')

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:28

Dat denk ik helaas ook niet, denk dat we het nu gewoon met rijden en portret moeten doen en dat we dan als we daar zijn wel kunnen bedenken of het voor de meeting in de zomer wel haalbaar is. Lijkt me wel onwijs gaaf ja!

Zit me te bedenken dat er nog meer modellen af vallen. Namelijk Nathalie en Jessica. Ohnee, Jessica kon wel 's ochtends. Als Nathalie ook bijvoorbeeld alleen sochtends of smiddags kan kan ze nog gewoon mee. Ondanks dat ze in de Doodle had aangegeven dat ze eigenlijk niet kan. Misschien kan het echt niet hoor, dan is het ook prima hoor :p

Ik ga van t weekend rondje fietsen daar op zoek naar een mooie plek, maar Celine zou jij nog kunnen aangeven op de foto van geestmeramacht met die plattegrond wat jij mooie plekken vind als je dat uit je hoofd weet. Dan ga ik daar sowieso even kijken :p
(http://www.geestmerambacht.nl/documents ... i_2011.pdf)

Nieuwe schema (inclusief rij-moment voor wie wilt, en wat meer pauzes)

Afbeelding

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 18:50

Maar kan ik dan gewoon alvast komen om 10:35 met Jessica? Kunnen we/ onze paarden ook nog even samen op de foto misschien.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:54

Iedereen van de ochtendgroep begint gewoon om 10:10 met foto's maken. Alleen elke keer bij een ander fotografen duo zodat iedereen de kans heeft om elk paard te fotograferen en de modellen ook foto's krijgen van alle fotografen.

Maar als je wat eerder bent (lijkt me sowieso handig) wil ik jullie best samen op de foto zetten hoor! Ook gewoon met het rij moment is er vast wel tijd om wat mensen samen op te foto te zetten en anders zit er ook nog tijd genoeg tussen de ochtend en de middag groep :)

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 18:59

Ik zou mee maar mijn pony is geblesseerd!
Wel wil ik graag met een andere pony mee! Die is niet van mij maar help dat meisje wel altijd en zal dan ook mee gaan naar de meeting!

Lady brienna van de drinkbeker ster merrie
Nrps

Hoop dat ik dat nog mee kan stond wel op de reserve lijst

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:00

Ja je kan nog mee! Dan hebben we nu alle modellen binnen. Ander paard is geen probleem hoor.
Heb je voorkeur om sochtends of smiddags te komen? Dan ga ik je direct in het rooster zetten en op de lijst. :)

Bokker13579

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:05

Ik zie dat ik er tussen uit ben gehaald..

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:08

Heb je je wel opgegeven voor de voorjaarsmeeting? Er komt in de zomer er nog 1 namelijk! En zie je daar wel op de lijst voor staan :)

edit: even alles teruggelezen maar zie niet dat je je ergens hebt aangemeld voor de voorjaarsmeeting. Op de gewone lijst sta je inderdaad wel nog gewoon!

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:13

eline95enile schreef:
Ja je kan nog mee! Dan hebben we nu alle modellen binnen. Ander paard is geen probleem hoor.
Heb je voorkeur om sochtends of smiddags te komen? Dan ga ik je direct in het rooster zetten en op de lijst. :)

S' middags graag

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:16

Is het ook nog speciale kleding?

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:20

ik zou graag s`middags willen. en welke begintijd word het? aangezien de twee lijsten verschillend zijn?
want mijn vader haalt me op want anders word het wat teveel voor yinske denk ik, en hij kan me pas rond vier uur (misschien iets eerder) ophalen.

lianne484

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 19:48

Ik wil ook 's middags.

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:19

Ik zet jullie alledrie 's middags! Gaat om het laatste schema ;)

Christel, duurt tot ongeveer 10 voor half 4. Maar ik wil best met je wachten tot je opgehaald wordt, woon toch dichtbij dus maakt voor mij niets uit :)

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 20:24

En ik wil ook best wachten, ik kan er toch de hele dag bij zijn :) Mijn paard staat toch praktisch naast het Geestmer

_Gummybear

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:39

hee, sorry mensen , ik denk niet dat ik tijd ga hebben met mijn pony, dus helaas zal ik me bij deze afmelden :(

Christel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:41

m`n vader zou er om half vier kunnen zijn en als het iets uit loopt is het dan ook niet erg.
en als ik wel even moet wachten zou dat wel leuk en gezellig zijn met jullie :o :D

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 20:51

Hoeveel modellen kunnen er nog bij? (en fotografen?)
Anders plaats ik even een berichtje op Facebook, er zitten vast wel mensen tussen mijn vrienden die ook willen komen als fotograaf/model. Die wonen namelijk allemaal dichtbij :)

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 20:53

Oohh! Dit vind ik spannend! Dan wordt dit mijn eerste fotomeeting! Ik woon ook dichtbij, dus zou ook verder geen probleem zijn! :)

eline95enile@ Ik bericht je even over vervoer misschien (:

chilld

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:18

eline95enile schreef:
Marit: zag dat er bij jou naam 2 paarden staan, neem je ze alle twee mee en dan bij de helft van de fotografen de een en bij de andere helft de ander of neem je er maar 1 mee?

Ik vind de tijd voor 's ochtends helemaal goed, dus laat mij maar staan! Verder wilde ik inderdaad graag beide paarden meenemen. Ik zou graag foto's van hen samen hebben maar kan ook eventueel een aantal apart. Wellicht neem ik nog iemand mee wie eventueel af en toe een van de twee apart kan houden hiervoor. Maar Wodan en Martje zijn de nuchterheid hemzelf (meestal... ) dus ik voorzie geen problemen.

Rijden wordt denk ik wel een klein probleem op beide tegelijk :+ dus ik denk dat ik alleen voor portret foto's ga en indien mogelijk nog wat losgooi. Ik kan voor de zekerheid wel wat paaltjes en wit draad meenemen? Maar ik ben verder onbekend in GMA dus weet inderdaad niet of de omgeving het toelaat.

Celine_Famke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-14 21:30

Je kan altijd paaltjes en draad mee nemen, dan kijken we dan wel of dat werkt of niet. :)

Tanja_14

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:44

Ik ga als het goed is mee als fotograaf maar is het dan de bedoeling dat je als fotograaf er de middag en ochtend bent?

lisetteexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-14 21:57

Ik ben mee om te helpen met me stal genoot dus kan eventueel meer mensen helpen

eline95enile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 12:40

paaltjes en lint zijn altijd handig,kunnen we nog kijken wat we hiermee doen en of er ruimte voor is!
Marit, denk wel dat het het handigst is om iemand mee te nemen die het andere paard even kan vast houden, geloof je zo dat ze de rust zelfe zijn maar denk dat het wel prettig is. Ook een wat veiliger gevoel voor de rest :)

tanja_14: De fotografen blijven inderdaad de ochtend en de middag, mits dat lukt natuurlijk vanuit iedereen.

Lisette: dat is wel fijn, denk dat hulp altijd handig is, ook om paard leuk te laten kijken enzo. Misschien voor alle modellen wel handig om te kijken of er iemand mee kan om de paarden leuk te laten kijken, en om de oren naar voren te krijgen. :p

Er kan nog 1 model mee en nog 3 fotografen!