Goh ik zie net dat ik met nog 3 fotografeer en dat er ook een groepje met z'n tweeën fotografeert. Is het niet handig er om daar twee keer drie van te maken? Met vier man om 1 paard is echt heel veel.
Dat kan niet ivm dat het leeridee dan weg is.. dus daarom wisselen jij en Ania ook in de middag.
Anoniem
Geplaatst: 15-04-14 15:33
Ja dat snap ik. Maar ik heb me niet opgegeven als ervaren, prima dat je mij daar op gezet hebt maar vier mensen om 1 paard is erg veel. Ik denk dat het voor geen van allen voordelig is.
En helemaal als in z'n korte tijd en als ik er drie moet helpen. Ik wil zelf namelijk ook fotograferen, want daar heb ik mij voor opgegeven.
huh, je had je wel al ervaren opgegeven toch? .. en je hoeft niet de hele tijd uit te leggen, wat tips geven kan prima. de tijd kijk ik nog even naar..
Anoniem
Geplaatst: 15-04-14 15:48
Nee, ik heb me niet als ervaren op gegeven want ik vind mijzelf niet ervaren.
En gewoon tips geven enzo vind ik wel prima.
Ik wil trouwens niet zeuren hoor haha. Ik zet voor mijzelf wel even op papier want ik eigenlijk doe anders vergeet ik de helft
Misschien dat het handig is om tips na het fotograferen van een paard te geven? Bijvoorbeeld 15 min foto's maken en dan 5 a 10 min tips en overleggen met elkaar? Dan heeft iedereen evenveel de kans om foto's te maken en zijn de ervaren bijvoorbeeld niet hele tijd met andermans foto's bezig.