Gaat zeker door, misschien niet op het strand maar sowieso in Pagedal! Ik zal zo beginnen met Levi borstelen en zijn oogjes schoon maken. Neem ook wel even babydoekjes mee, koekjes, poepzakjes, speeltjes en een borsteltje.
mijn vriend is helemaal in love met jou pup believe! hij wil zo graag een labrador pup... en nu liet ik een foto zien, was hij jalours dat ik hem voor de lens mag hebben haha!
Anoniem
Geplaatst: 23-02-14 10:57
Staat op het bord nergens dat paarden niet toegestaan zijn! Wel dat je alleen op de ruiterpaden moet blijven en ze niet in het water mogen jammer genoeg. Het is wel al druk in Pagedal dus ik hoop dat er genoeg plek is voor trailers. Zijn veel mensen aan t lopen met hond enzo Edit: haha snap ik poesjes123! Ik wil al sinds ik 6 ben graag een pup en 4 week geleden hebben we Levi opgehaald haha! Ps. Hij lijkt schattig maar kan echt een boef zijn hahaha.
Zijn jullie er al? Ik ga nu even andere broek aantrekken en dan kom ik ook.
Legoblokje
Geplaatst: 23-02-14 13:27
Oh ik baaaal! Ik wilde komen kijken en waar zonodig helpen, maar ik heb onverwachts bezoek Heel veel plezier en succes! Ben benieuwd naar de mooie foto's!
Edit: Ik hoop dat jullie binnenkort weer een fotomeeting doen, waar ik wél bij kan zijn! Ik baal echt!
Prima! Was gezellig, zonnetje erbij... Wel vrij druk daar, uiteraard, mooi weer en zondagmiddag :p Mijn foto's worden nu geüpload naar de pc en dan even kijken of ik zo alvast wat post. Schema kon ik trouwens wel weer wegstoppen, de opkomst was niet zo groot, maar we hebben ons prima vermaakt!