pb gehad en bevestigd! Marty kan dus niet onder het zadel (hij is te klein ), maar wel voor de wagen. Dat kan niet op de zandverstuiving (te zwaar zand), waar ik inschat dat de foto's gemaakt gaan worden. Willen jullie hem wel voor de wagen zien? Want dan moeten we daar een geschikt plekje voor zien te vinden
Is het de bedoeling dat Alex onder het zadel of aangespannen bereden wordt? Dressuurfoto's aangespannen gaat niet lukken, want daar is de zandvlakte te zwaar voor. Ik kan wel een paar keer heen en weer crossen/draven
Ok, mij maakt het niets uit. Als jullie liever onder het zadel hebben, dan neem ik gewoon mn zadel mee. En hebben jullie dan liever met dressuurzadel en hoofdstel met lakneusriem of springzadel met hoofdstel met mexicaanse neusriem? En wat voor kleur dekje hebben jullie graag? Hij is momenteel heel licht van kleur. Net een palomino.
Aangespannen is op de locatie idd totaal niet handig... Rijfoto's kan wel gewoon, is misschien wat zwaar maar het hoeft uiteraard niet lang (en niks is verplicht! Kan dat niet vaak genoeg herhalen )
Eventueel zou aangespannen op de Utrechtse baan kunnen, bij de parkeerplaats. Maar ik kan niet inschatten of de fotografen dan ver genoeg afstand kunnen nemen, en het is heen en weer rijden, niet zo leuk dus. Wagentje dus maar thuislaten Rijden gaat niet op Marty, hij is te klein
Ik wacht nog een paar reacties af, dan komt er weer even een up to date schema.
Marjo
Geplaatst: 31-03-14 15:24
Is er iemand die via Woudenberg kan rijden en Winston en mij op kan pikken?? Winston is ontzettend braaf op de trailer en makkelijk met andere paarden!! De stal richt erg gunstig t.o.v. het Leersumse veld Benzinekosten betaal ik uiteraard aan mee!
[edit] Cyn, ik doe Winston niet los tussen paaltjes. Ik durf dat niet aan, het kan echt zo'n draak zijn... Wel kan ik tussen paaltjes eventueel met touwhalster even rijden
Cyn, hoe groot is de parkeerplaats daar? In principe zou ik zelf Winston kunnen rijden. Alleen, ik heb nog nooit achteruit gereden enzo met een aanhanger. Ga ik wel oefenen waarschijnlijk maar dan nog...
Ik wil echt graag komen maar ik zit echt met het vervoer. Opsich kan ik wel met Winston komen, rechtuit rijden is natuurlijk niet zo moeilijk maar ik zit met het draaien en vooral op stal is dat erg moeilijk
Ik hoop eigenlijk gewoon dat iemand met een tweepaards trailer ons op kan halen??
hmmm, ik in de ochtend.... dan kan ik je niet helpen. Maar misschien iemand anders wel? En thuis rij je hem gewoon het erf op, koppel je hem af, en zet hem met de hand op zijn plek