Kan ik, in het geval dat rozenveld niet mee kan, met iemand anders mee rijden? Ik woon zelf in ter apel, maar ik kan bijvoorbeeld wel afgezet worden in stadskanaal of emmen etc.
Voor mij geld het ook mocht Rozenveld niet mee gaat kan ik dan vanaf Gieten met iemand mee rijden? Of dat iemand mij op pikt in westlaren bij de bushalte en die kij daar ook kan afzetten. Ik heb geen auto morgen dus ik moet deels met OV
Sann_
Geplaatst: 15-02-14 14:47
Ik kan op 2 manieren rijden, waarvan 1 via gieten. Dus wat dat betreft kan er wel iemand mee rijden. Ook kom ik langs Emmen, dus weet niet wat dan makkelijk is?
Dan ga ik iig wel met de station ipv mijn bestelbusje waar ik normaal mee rijdt met de honden
mandy_8
Geplaatst: 15-02-14 14:49
als je mij in emmen kan oppikken zou dat geweldig zijn!
Super! Ik zal gewoon bij de bushalte wachten dat is als je de afslag Borger neemt kom je bij een rotonde uit die steek je over en daar zit meteen de bushalte. Roep maar hoelaat ik er moet staaan!
Ik ga zometeen eens even zelf een reflectiescherm proberen te maken Kijken wat voor leuks we ermee kunnen doen ^_^ Wil nog eens een ''echte'' kopen, maar als ik het voor die tijd met een doe-het-zelfertje kan oplossen (en oefenen) doe ik het even zo
Oh dat zou ook mogen! Ik heb er nog nooit eerder mee gewerkt, en wilde het dus eerst op een andere manier uit proberen voordat ik ineens een aanschaf zou doen erin Dus als ik die zou mogen lenen morgen, graag! Ik ben benieuwd hoe fijn het werkt namelijk
mij maakt het niet uit met wie ik rijd als ik daar maar kom maar wil wel al iets afgesproken hebben als renee niet mee kan... want dan zit ik morgen ochtend met een probleem. dus als ik met jou sann mee kan rijden, graag!