Ik neem aan van wel A_man! Weet niet of Ed_pin paaltjes/draad heeft? En degene die liever aan de longeerlijn gaan kunnen dan het beste hun eigen longeerlijn meenemen natuurlijk. Als je nog niet echt kan rijden op het strand, dan hoeft dat natuurlijk ook niet.
Nilay heeft vanavond zijn hoofd gestoten en nu een hele kale plek boven zijn rechteroog. De wond op zich valt wel mee. Dat is een schaaf. Maar mooi is anders natuurlijk. Eens zien hoe het er over 2 weken uit zie. Het is ook nog eens de kant van zijn manen helaas.
Ik ben ook al aan het nadenken over welk hoofdstel/halster ik om zal doen bij hem. Ik heb een keurig bruin lederen stalhalster. Maar ik vind het zo snel grof staan. Is er vanuit de fotografen nog een bepaalde interesse qua uitrusting? Ook qua kleding de geleiders/amazones?
Ik heb alleen maar bruin tuig voor Nilay. Zwart vind ik bij zo'n lichte palomino net wat te hard over komen. Bij die van jou vin dik het bruin op de foto ook erg mooi staan.
Ik heb bruin tuig en bruin leer halster. Dream word vanavond helemaal geschoren zn benen en hoofd. En lichaam dan ook maar even mee. Dan is die helemaal kaal haha
Ik ga als het lukt vandaag/vanavond en anders morgen op school aan het schema, heb van Pinkie een voorbeeld schema gehad! dus moet lukken.
ik heb geen prikpaaltjes en draad helaas dus mocht iemand die hebben en daar gebruik van wil maken is dat natuurlijk heel mooi. maar een longeerlijn is net zo makkelijk =)
Verder potret, los en rijfoto's voor zover iedereen dit wil en aandurft. niks moet en alles mag!
Prima, wij zijn er om half 9. Ik zat te denken aan een touwhalster. Hoofdstel heb ik zwart met wit onderlegd en bling bling frontriem. Heb ook nog een knal roze endurance hoofdstel maar die vind ik denk ff te voor een mooie shoot.