NatassJa schreef: Waar vandaan? Van Noorwegen. Ik heb daar een half jaar gewoond en ging terug naar mijn gastfamilie
_Lisaa_ schreef:Ik bn zoo benieuwd ben vast niet gekozen maar goed alsnog benieuwd haha xdJij komt wel in mijn lijstje voor hoor
Mijn verdoving werkt nu pas uit hahaha ik kon niet eens meer normaal praten, de telefoon staat dus ook doorgeschakeld hahaha
Jakkie, dat had ik toen met me verstandskiezen. Heb ze er alle 4 tegelijk uit laten halen onder narcose. Was er 1 gebroken had echt een wang dat wil je niet weten hahah. Hopelijk is t snel in orde bij je!
Tromgeroffellllllllllll 1. Suus_pepper 2. Luwaniej1 3. MadelonSunny 4. xWildrose 5. Charmaiineee 6. AZNLady 7. Golddigger08 8. SimoneDV 9. Quera 10. DreesterrReservelijst:1. 20282 2. Angel___ 3. Serenta 4. _Lisaa_ 5. Jett (Geen Bokt) 6. Gowlan 7. Ingrid_928. Horseloverc
_Lisaa_ schreef:Hmm jammer bij geen van beide van jou meeting gekozen Er staan er 7 van de 10 uit mijn lijstje op dus het wil zeker niet zeggen dat er niet op je gestemd is.
NatassJa schreef:De nummer 1 Oo t staat ook op volgorde van meeste aantal stemmen K kan niet meer zeggen dat k blonT ben