prima hoor, we kijken gewoon, komen vast mooie foto's uit Bij mij is het het meest opgevallen met rood/ rood paars en fel roze, andere kleuren vallen wel mee hoor
Pattyy_
Geplaatst: 05-10-13 23:47
ik heb alleen een shirt bij de jade.. heb ook nog Anky pinc lilac met bandages of licht bruin met bandages maar ik kan niet bandageren
Zo maar is kijken hoe nikki en pointer zich hebben gehouden (buiten) , van de rest is het allemaal wel klaar . Mist is er idd genoeg maar denk dat dat om 11 uur wel een stuk minder is
Ja moest eerst nog naar stal, mesten, paard rijden, naar het veulen, die antibiotica geven en natuurlijk lekker ff koffiedrinken op stal en kletsen
Lizaa01
Geplaatst: 06-10-13 18:52
Ook ik ben net klaar bij mijn paarden en met eten. Ik heb de foto's vanmiddag al wel op mijn laptop gezet maar ga ze nu uitzoeken enzo. Ik hoop vanavond voor iedereen 1 foto klaar te hebben, anders morgen!
thanx, ik ga beginnen, ding is nog steeds aan het laden, maar ik wil proberen voor iedereen een foto te maken. Kan iemand hier het lijstje met echte namen neerzetten, dan kan ik de foto's goed in mapjes doen.