Dit zijn de extra foto's , deze zijn dus niet bewerkt maar wil ze wel nog graag met jullie delen. Nabestellen kan, dan worden ze gewoon bewerkt en gaat het grote copyright eraf
Ik ben druk bezig met de fotos haha.. Btje druk had ik het maar ik ben er weer mee bezig. Ik heb de fotos van steph en iwan al af maar ik kan niks uploaden hopelijk straks weer. Met de fotos van moppie ben ik bezg
Nog een vraagje aan de fotografen: hoe zit het met nabestellen bij jullie? En hoe duur is dat? En Stephanie, krijgen we de foto's nog in google link of kunnen we ze gewoon van facebook afhalen?
@moppie_. ik vraag per foto €7,50. hier krijg je 2 fotos voor. Een met logo en een zonder logo. Verder als je vanaf 10 fotos besteld betaal je per foto €5,00. Ik laat ze op de fb staan. uiteindelijk zijn dit ze geworden dus is het denk makkelijker dat ik ze gewoon op fb laat staan . En willen jullie bestellen dan hoor ik het graag.
_Caitlinnn
Geplaatst: 28-10-13 17:11
Moppie__ schreef:
Nog een vraagje aan de fotografen: hoe zit het met nabestellen bij jullie? En hoe duur is dat? En Stephanie, krijgen we de foto's nog in google link of kunnen we ze gewoon van facebook afhalen?