XxJustinexX schreef:Iemand enig idee of zo''n fles bloed er realisctisch utiziet? Anders bestel ik een fles eetbaar bloed

Sorry maar dat klinkt echt vies

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lipydo schreef:Citaat:LIJST OUTFITS
AZNLady - Amy
Evil doll / Nurse / The ring/ The grudge / Doll 1 Doll 2 Nurse 1Nurse 2 The ring 1 The Ring 2 The Grudge 1 The grudge 2 / Even in mijn kast duiken en dan laat ik het weten.
_likepink_ - Iris
omschrijving(en) / voorbeeldfoto('s) (linkjes) / welke attributen neem je mee?
zodiacje - Anja
jMarx -Jeffrey
team_sublime - patricia
Lipydo - Wendy
Nurse Silent Hill en/of Grudge meiske/ foto 1, foto 2, foto 3 / rooktabletten en messen, naast spullen voor outfit(s) natuurlijk
Lipydo schreef:[/quote]Citaat:LIJST OUTFITS
AZNLady - Amy
Evil doll / Nurse / The ring/ The grudge / Doll 1 Doll 2 Nurse 1Nurse 2 The ring 1 The Ring 2 The Grudge 1 The grudge 2 / Even in mijn kast duiken en dan laat ik het weten.
_likepink_ - Iris
zodiacje - Anja
jMarx -Jeffrey
team_sublime - patricia
broken doll foto 1 foto 2 foto 3 / bloed, make up, doodshoofden, kelken, lenzen, lolita parasol evt sierzwaarden en dolken
Lipydo - Wendy
[i]Nurse Silent Hill en/of Grudge meiske/ foto 1, foto 2, foto 3 / rooktabletten en messen, naast spullen voor outfit(s) natuurlijk
Citaat:LIJST OUTFITS
AZNLady - Amy
_likepink_ - Iris
zodiacje - Anja
mental patient, en misschien onschuldig meisje maar dan met evil blik en bloed en slachtoffer / http://www.pinterest.com/zodiacje/horor-meeting-3-nov/ / atributen afhankelijk van wat jullie willen zien maar als mijn idee jullie aanstaat dan ziekenhuis gewaad, dwangbuis, onschuldig jurkje, make up, teddybeer, mes, dik touw en wil eventueel poging wagen nep bloed te maken
jMarx -Jeffrey
team_sublime - patricia
broken doll foto 1 foto 2 foto 3 / bloed, make up, doodshoofden, kelken, lenzen, lolita parasol evt sierzwaarden en dolken
Lipydo - Wendy
[i]Nurse Silent Hill en/of Grudge meiske/ foto 1, foto 2, foto 3 / rooktabletten en messen, naast spullen voor outfit(s) natuurlijk