Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MXLISSA schreef:Bij deze moet deze me helaas me ook afmelden.
Het gaat niet zo goed met Surprise de laatste tijd ze is een beetje aan het puberen en erg vervelend.
Ik wil niet met een vervelende pony staan op onze eerste meeting
Ook aangezien het weer zie ik het niet zitten, denk dat alles zo glad is en Surprise is met dit weer ook anders qua gedrag.
Maar ook met school, 11 tot 15 november heb ik een hele week stage en ik moet nog erg veel doen voor school/stage.
Ik vind het heel jammer en had graag meegewild maar kan beter in de lente/zomer.
Bij een volgende meeting rond die tijd zou ik heel graag meewillen. Sorry alvast!
MXLISSA schreef:En ik wou nog even zeggen, dat het echt super is georganiseerd, alles is goed geregeld met het schema etc! Top!
Ik hoop dat het door gaat voor jullie ivm het weer en een leuke dag hebben
De uitgekozen modellen schreef:Hopelijk is onderstaande goed uitgelegd, zo niet schroom dan niet om te vragen.![]()
Draver
1. Mo van Rianne (foto 1 en foto 2) (staat vast)
Reserve, als Rianne uitvalt dan mag de eerstvolgende mee:
Sil van lifeofmarit
Tsjechisch warmbloed
2. Iban van lovejouuuIB (foto 1 en foto 2) (staat vast)
New Forest
3. Harola van Binne (foto 1 en foto 2) (staat vast)
Reserve, als Binne uitvalt dan mag de eerstvolgende mee:
Vidal van QueenE
IJslander
4. Nynke van mexxje (foto's in profiel en foto 1) (staat vast)
Haflinger
5. Alvaro van Sodeletuut ( [ITP] Gewoon.. Omdat ik van ze hou.. )
Reserve, als Sodeletuut uitvalt dan mag de eerstvolgende mee:
Flicka
Wytse van lifeofmarit
Fries
6. Zaar van QueenE (foto1 en foto 2)
Reserve, als QueenE uitvalt dan mag de eerstvolgende mee:
Sjoukje95
Shetlander
7. elselianta (foto 1 en foto 2)
Reserve, als elselianta uitvalt dan mag de eerstvolgende mee:
Ina van ina_1994
Vuilnisbakkie
8. Misty van Sodeletuut ([ITP] Misty zoekt verkoeling)
Als de reservemodellen van het betreffende ras 'op zijn' of er zijn voor dat ras geen reserve, dan gaat de eerstvolgende mee:
Willemieke
Sodeletuut schreef:Wat super leuk zeg, mag Alvie ook nog mee!Ik heb even overlegd met Claudia, want eigenlijk zou haar paard mee gaan zodat we samen na de fotomeeting een ritje konden gaan maken, maar ze is zo lief dat ze het ook goed vindt als we met Misty en Alvaro na de meeting gaan rijden!
Alleen is er 1 'mits'. Ik hoop dat het mogelijk is dat we dan samen in de ochtendgroep kunnen, anders is het wel heel onhandig.. Dat zou heel fijn zijn!
Fair schreef:Op daniquexc hoef je denk ik niet te rekenen, die doet de laatste tijd niet meer aan meetings en op school heb ik haar niet over deze meeting gehoord.