Gelukkig heeft mijn rode vriend geen witte benen, dat scheelt veel boenwerk. Ik hoop echt dat we een zachte zondag hebben want ik ben een verschrikkelijke kou-kleum.
Is het een idee om de titel van het topic te veranderen in ~ Groote Keeten, 20 oktober? Dan komen er misschien nog extra fotografen/modellen op af.
Escalutia
Geplaatst door de TopicStarter: 14-10-13 16:27
PINKIEE, in de ochtendgroep zit nu zowieso een gat, dus zal ik jou daarin zetten? Dan is het van half 10 tot ongeveer 1 uur Sorry Inge
Leo
Geplaatst: 14-10-13 16:47
Ik heb voor de titel hier al gevraagd of het aangepast kan worden, met datum en locatie
Hebben we nu het schema vol of worden er nog paarden gezocht?
Ik vind mijn paard eigenlijk mooier met wapperende manen.
heleenxx
Geplaatst: 14-10-13 19:31
Ik heb de vorige 2 fotoshoots vlechtjes in gedaan, maar ik denk dat ik nu op het strand zijn manen los laat. Vind ik ook wel eens leuk, en passend bij het strand. Hij begint trouwens lekker in zijn wintervacht te raken, maar ik scheer hem nu expres nog maar niet voor het weekend.
Ik vertrek zaterdag dus kan definitief niet helaas. Wel jammer, zou mijn eerste shoot zijn.
Leo
Geplaatst: 15-10-13 09:24
Jammer Dendrofleur! Eventueel kunnen we ook een keer wat plannen als je dat leuk vindt? Lijkt me best leuk om je paardjes op de foto te zetten.
Ik kan ook 2 dingen doen; Spot z'n manen in een hengstenvlecht of los. Ik denk zelf dat los op het strand het meest gaaf is, hij heeft flink lange manen en dubbele manenkam, armlengte ongeveer. Hengstenvlecht zou weer leuk zijn dat je dan de vlek op zijn hals ziet.
En nog even kijken wanneer ik zijn staart en sokken wit ga krijgen.
hahaha ik ga zaterdag avond alles proberen wit te krijgen zijn 4 witte benen. het enige wat ik hoop is dat ze het dan niet gelijk net als de laatste keer fotoshoot alles onder kakte toen ik de bandages af deed