Dag fotografen en mede modellen... Helaas heb ik een probleem.. Mijn collega ligt in het ziekenhuis en dus moet ik zondag gewoon werken ik moet mijzelf dus helaas afmelden als model. Baal als een stekker want nu werd ik eindelijk een uitgekozen
Beau is een hele lieve maar ook superslimme hond! Ze is heel erg vrolijk maar ook een echte held op sokken. Naar mannen luistert ze heel goed dus ik probeer papa mee te nemen, maar een zwaardere stem op zetten helpt ook al gauw.
tips voor de fotograaf: 'Banjer!' & 'UIT!' doen het goed. Dan kijkt ze je heel hoopvol aan en staat meteen stil!
nog belangrijker: ze kan met iedere hond. is erg vrolijk maar zeker onderdanig dus zowat iedere hond accepteert haar.
SternPhoto
Geplaatst: 03-10-13 13:18
Leuk hondje die mee mag
Nog maar paar daagjes !!
Hoe zit het eigenlijk na de meeting ?? Qua foto's enzo ?
Ik heb niets afgesproken met de fotografen wanneer en hoe ze de foto's moeten leveren of laten zien, maar ik neem aan dat het logisch is dat elke fotograaf even een paar foto's in het topic laat zien en zegt waar de modellen het kunnen bestellen.
mazzeltje
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!
Is het de bedoeling dat we voor de foto's betalen? Had ik niet begrepen..
SternPhoto
Geplaatst: 03-10-13 19:19
Ja lijkt me ook logisch hoor maar Miss dat er iets is afgesproken vandaar.
Top !!
Bij is het je krijgt er een aantal tussen 5-10 foto's met Logo op webformaat. En dan kan je de rest nabestellen of als je op orginele wilt. Origineel is 6 euro per foto en als e extra bestanden wilt op webformaat met logo is dat 2,50 per foto
Anoniem
Geplaatst: 03-10-13 19:57
Oke! Ik ben ook een newbie hierin.. Beslist de fotograaf dat voor zich of spreken we een algemene prijs af?
wordt een dure bedoeling.. 8 fotografen, 6 euro voor origineel bestand. ;$
Denk gewoon per fotograaf verschillend? Denk aan niveau verschillen van de fotografen.. zit een aantal hele goede tussen! Bellavie, Frederieke, Minh, Jenne..
Kan ik mij nog onder voorbehoud opgeven als (reserve) fotograaf? Ik ben wel nog beginnend.
Anoniem
Geplaatst: 03-10-13 20:49
Van mij krijg je ze ook op webformaat met logo, als je straks een foto ziet waarvan je denkt WAUW, die wil ik aan de muur, dan stuur je die gene een PB en dan kun je met die gene een prijs afspreken enzovoorts!
(ik vraag 5 euro per foto op origineel formaat zonder logo)