thanks! ja had vandaag alweer een meeting, ik werk liever in 1 nachtje alles af dan dat alles blijft liggen, geen uitzondering hier hoor, tot drie/vier uur snachts foto's bewerken/huiswerk maken etc
ohhh mn mooie Lassie, wat heeft ze toch een mooi koppie he. Ik weet niet of het jullie is opgevallen maar Talasha kijkt je recht in de ogen. Dat vindt ik bij haar altijd zo bijzonder, heb ik bij geen enkel ander paard ooit zo gezien.
Ik ken dat gevoel. Ik heb dat bij Vera (die altijd zo wijs kan kijken). Maar eerlijk is eerlijk van alle pony's is Talasha wel mijn favoriet. Heb wat met welshjes
Talasha zal hier ook nooit weg gaan. Ze heeft te veel mee gemaakt in haar eerste levensjaar. Af en toe is het echt een zeikerd maar ze hoort hier gewoon hihi
Sorry ik ben echt druk en chaotisch bezig op het moment.. Als je je mail adres even pb't zal ik vandaag of morgen de foto's sturen
Larissabest
Geplaatst: 13-10-13 13:28
Halleluhja! Snel allemaal! Ik leef ook nog hoor, alleen net een week op reisweek geweest, en de andere fotoshoots stromen allemaal weer binnen, ik probeer zo aventoe eens wat foto's te doen! Hierbij daarom nog een paar:
Mijn fotos zijn ook minder snel, ik heb namelijk alle hondenrassen, konijnenrassen, knaagdierrasesen en vogelrassen uit mn hoofd te leren. En school gaat voor fotografie.