Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
JonneN schreef:Dit is wat ik denk:
"Het lijstje" is voor mij het definitieve lijstje van modellen en reservemodellen wat mee zou gaan op 3/4 augustus.
De modellen die hiervan mee kunnen op de nieuw gekozen datum, hebben in mijn ogen voorrang.
De eventueel lege plaatsen (als de reservemodellen die niet kunnen opvullen) kunnen worden opgevuld door nieuwe aanmeldingen, waar uit wordt gekozen door de fotografen.
Eigenlijk is dit wat hierboven ook al gezegd wordt... is dit wat?
Pattyy_ schreef:nee klopt maar toevallig organiseer jij het nu, maar ik heb alleen van JonneN een reactie gezien over welke modellen er mee zouden moeten/mogen, de andere fotografen hebben er volgens mij (nog) niet op gereageerd
wij staan zelf als model op 'beide' lijstjes dus voor ons maakt het niets uit maar vind het nogal banketstaaf gaan nu
JonneN schreef:Dit is wat ik denk:
"Het lijstje" is voor mij het definitieve lijstje van modellen en reservemodellen wat mee zou gaan op 3/4 augustus.
De modellen die hiervan mee kunnen op de nieuw gekozen datum, hebben in mijn ogen voorrang.
De eventueel lege plaatsen (als de reservemodellen die niet kunnen opvullen) kunnen worden opgevuld door nieuwe aanmeldingen, waar uit wordt gekozen door de fotografen.
Miracle_ schreef:Waarom banketstaaf? Als je mee mag is 't toch goed.Wat de rest dan wil of vind moeten ze zelf maar uitvechten hoor.
xChantal94 schreef:JonneN schreef:Dit is wat ik denk:
Vind ik een goed idee
Pattyy_ schreef:... ik heb alleen van JonneN een reactie gezien over welke modellen er mee zouden moeten/mogen, ...