Even het schema opgezocht, idd 10.00 verzamelen en 10.20 beginnen. Maar dan moet wel iedereen er om 10.00 uiterlijk zijn want we moeten ook nog naar de locatie lopen...en dat is geen 2 minuten lopen...
jenne
Geplaatst: 20-07-13 20:00
Calanddra schreef:
Jenne, ik kon van jou n hengstenketting lenen toch?
Ja ik heb hem al in mijn tas zitten voor je
Tezzy: Mijn hoedje en zonnebril komen ook bij de Action weg
Tezzy
Geplaatst: 20-07-13 20:00
Oke, ik ben er wss iets voor 10.. Rij altijd sneller dan tomtom aangeeft xD
Haha hier ook hoor Marlies, maar wie weet, als het helpt.. 2L fles+koel elementen in de vriezer, meerdere kleine flesjes in de koelkast Morgen nog 2 grote flessen vullen, water zat!
jenne
Geplaatst: 20-07-13 20:09
Ik heb een wit randje
Mij staat het trouwens ook niet, maar heb de vorige keer zo'n hoofdpijn gehad van de hele dag de zon op mijn hoofd.
Jenne, vind jouw tinkertjes trouwens echt geweldig heb haar hier al van jongs af aan op bokt gezien en heb dr altijd zo gaaf gevonden en tja, Ryon's kind he hij blijft mn grote favoriet
Bellatrix ik zorg dat ik er op tijd ben. Zal een emmer en wat extra flessen water meenemen, mochten er paarden zijn die dorst hebben. Ben eergisteren in het bos geweest, tevens langs de zandverstuiving, dazen vielen mee maar kan best dat er ineens een inflatie is, was vorig jaar ook maar zo te lezen zijn we allemaal goed voorbereid!
Tot morgen, heb er zin in, wil al zo lang een mooie Canvas aan de muur! Een van jullie gaat die schieten ben benieuwd wie de eer toekomt